Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luotettava on "väärin" tehty raskaustesti?

Vierailija
29.10.2016 |

Tein äsken elämäni ensimmäisen raskaustestin. Ohjeissa suositeltiin tekemään aamulla ja varomaan, ettei pissaa mene siihen, mihin viivat tulevat näkyviin (eikö "testi-ikkuna" tarkoitakin sitä?). Tikkua olisi täytynyt pitää pissassa 10 sekunnin ajan. Aika lailla ryssin nuo kaikki ohjeet, pissaa meni minne sattuu ja pidin sitä alle 10 sekuntia siinä. En tiennyt kummalle puolelle tikkua olisi pitänyt pissata, joten kusin sille puolelle, jossa oli reikiä. Tulos oli negatiivinen, onneksi, mutta nyt pohdiskelen, että kuinka paljon voin luottaa tuohon tulokseen. Oikein tehtynä tulos on 99 % luotettava, kuinka paljon nyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa kyllä meni siihen tikkuun, ehkä jonkun 5 sekunnin ajan.

ap

Vierailija
2/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kontrolliviiva ilmestyy, niin se on riittävän oikein tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa raskausoireeni on menkkojen poissaolo, mulla oli menkat viimeksi elokuun alussa... Mulla on muutenkin tosi epäsäännöllinen kierto, menkat saattavat jäädä pois jos olen ollut stressaantunut tai kipeänä, mutta koskaan ne eivät ole olleet näin kauan poissa. Otin jälkiehkäisypillerin tuossa lokakuun alussa, että se on saattanut sekoittaa kiertoni, ja lisäksi olen ollut kuumeessa. Oon ihan järkyttävän ahdistunut tästä tilanteesta... Olen käyttänyt kaksi viikkoa valkoisia housuja, koska yleensä silloin menkat alkavat, mutta ei! Oon hermoromahduksen partaalla. Tänään vihdoin uskaltauduin tekemään testin, mutta sekään ei sitten vienyt huoliani pois. En tiedä miten kestän järjissäni toisen raskaustestin tekemisen :I

Vierailija
4/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kontrolliviiva ilmestyy, niin se on riittävän oikein tehty.

Oikeesti? Ihanaa.

ap

Vierailija
5/5 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mun pitäisi tehdä, jos menkkoja ei ala kuulumaan? Missä vaiheessa menen lääkärin juttusille? Haluaisin nyt äkkiä ne menkat, jotta voisin alkaa syömään e-pillereitä, niitähän ei voi aloittaa ennen menkkoja...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme