Muija soitti tyttöjenillasta meneekin kaverille yöksi
Lupasin hakea illalla/yöllä kotiin ei kuulemma tarvi hakea.
Kommentit (29)
Hyvä kun soitti ja vielä näin ajoissa. Korkkaa sinäkin kalja, kun ei tarvitse ajaa.
Se on löytänyt toisen miehen ja siksi "ei tarvitse hakea".
No se suhde oli sitten siinä.
Tinderi tulille ja huomenna salille.
Kiva, pääset helpommalla. Mukavaa iltaa sullekin, ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani.
Mene kaverin luokse odottelmaan ja katso tulevatko sinne yhdessä.
t.mies
Aivan varmasti menen kiitti vinkistä, ei oikein itse ny pysty ajattelemaan.
Ap
Ottaa molempiin reikiin, ehkä jopa suikkuliin saman aikaisesti klo.00-04 välillä. Jossain hotellissa naivat.
Taisi tyttö tietää, että kulman takana oli patukkaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani.
t.mies
Ap
Mikset menisi sinne aamulla hakemaan hänet? Et vaikuttaisi vahingossakaan kyttääjältä...Ja olisit avuksi. Voisit vaikkapa viedä tuoremehua jotain. Saisit pisteet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani.
t.mies
ApMikset menisi sinne aamulla hakemaan hänet? Et vaikuttaisi vahingossakaan kyttääjältä...Ja olisit avuksi. Voisit vaikkapa viedä tuoremehua jotain. Saisit pisteet kotiin.
Voisit myös käydä suihkuttelemassa vosun vitun kun on paljaalla antanut pumpata. Ei kuitenkaan aamuyöstä kaverille mennessä muista pimppiä käydä pesaisemassa.
Tämä on automaattisesti merkki pettämisestä? Ei voi vain haluta vetää hirmukännejä tai haluta olla kaverinsa kanssa pitkänkaavan mukaan ja aamulla höpöttää vielä?
Oletko muuten ap ikinä itse ollut yötä pois kotoa suhteen aikana, pitäisikö vaimokkeen olla huolissaan mitä olet puuhaillut? Kun kerran heti projisoit että noin tekeminen tarkoittaa muiden panemista.
Kuulostaa vähän pahalle, olen pahoillani!
N45
Vierailija kirjoitti:
Tämä on automaattisesti merkki pettämisestä? Ei voi vain haluta vetää hirmukännejä tai haluta olla kaverinsa kanssa pitkänkaavan mukaan ja aamulla höpöttää vielä?
Oletko muuten ap ikinä itse ollut yötä pois kotoa suhteen aikana, pitäisikö vaimokkeen olla huolissaan mitä olet puuhaillut? Kun kerran heti projisoit että noin tekeminen tarkoittaa muiden panemista.
...älä ota liian tosissaan tätä. Täällä pojat höpsöttelee ja tappaa aikaa lauantai-iltana. Ei taida olla vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
On se. Merkki siis, ei vielä varmaksi voi tietää.
Olen pahoillani.
t.mies