Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu erosta aina kun riidellään

Turhautunut
29.10.2016 |

Ärsyttävää ja turhauttavaa! Mies ei jostain syystä osaa riidellä ollenkaan eikä käsitellä negatiivisia tunteita. Ollaan seitsemättä vuotta yhdessä, ja riitoja tulee aina silloin tällöin. Yleensä ottaen on mukavaa yhdessä ja olemme läheisiä. Mutta ne riidat! Mies alkaa aina näyttävästi selailla vuokra-asuntoilmoituksia, hokee ettei mun kanssa voi enää olla ja että olen ihan hirveä akka. Itselleni riidat on vain riitoja, hetken aikaa ehkä huudetaan tai väitellään, vedetään vähän henkeä ja rauhoitutaan. Mies taas kokee heti että rakkaus muka loppui ja tämä oli nyt tässä. On myös helkkarin pitkävihainen. Ei ole yhtään uutta, että eilisen riidan jälkeen ei puhu tänään mitään eikä vielä huomennakaan, vaikka itse en enää edes mieti koko asiaa. Enkä minä ole koskaan miettinyt tai sanonut ääneen että erotaan. Ei sen vuoksi että ollaan jostain asiasta eri mieltä hetkellisesti. Kolmekymppinen mies kyseessä, eikä kokemusta muista pitkistä parisuhteista kuin minun kanssani.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni harrasti samaa. Vuosikaudet nielin uhkailut, vaikka tajusin, että kyseessä on äärimmäinen henkinen väkivalta.

Sitten kerran kun mies taas alkoi riidan tuoksinassa puhua erosta, mulla vaan napsahti. Sanoin, että hyvä on, asia selvä. Erotaan. Aloin katsella netistä eropapereita, ja miehelle tuli ihan hirveä hätä. Ei se ollut koskaan oikeasti ollut eroamassa, kunhan kyykytti ja uhkaili.

Sitä itkua ja katumusta ja anteeksiannon anelua kuuntelin aikani ja totesin, että ehkä minä vielä kerran tämän nielen, mutta saa olla viimeinen kerta. Seuraavalla kerralla pannaan lusikat jakoon ja jompikumpi lähtee.

Kolmeen vuoteen ei ole erolla uhkailtu. Saas nähdä...

Vierailija
22/22 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä