Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torstaina kävin ottamassa aborttipillerit. Kauanko tätä vuotoa jatkuu?

Vierailija
29.10.2016 |

Mies ei missään nimessä halua seksiä menkkojen aikana. Sain lukea muualla että vuotoa voi kestää kuukausia. Pitääkö se paikkansa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää viikkoja, esim. 6 viikkoa.

Vierailija
2/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut järjestää seksielämän sinä aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä järjestetään sitten, että pistetään se fiksu ukko nussimaan muita muijia samanlaiseen tilanteeseen.

Lopulta voi ottaa opikseen??!

Vierailija
4/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksielämä järjestetään sitten, että pistetään se fiksu ukko nussimaan muita muijia samanlaiseen tilanteeseen.

Mitä ihmettä ottaa opikseen?!? Olin yhdessä vaiheessa vatsataudissa ja siinä kävi ilmeisesti niin että oksensin pillerit. Mies halusi panna, pantiin ja tulin raskaaksi. Mulle kyllä sanottiin että pillereihin voi luottaa. Lapsen olisin ollut valmis pitämään mutta mies halusi abortin ja yritin vastaanotolla saada imukaavinnan mutta ne ei suostunut.

Vierailija
5/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää kuukausia. Itsellä loppui vasta keltarauhashormonikuuriin.

Vierailija
6/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ottaa opikseen?!? Olin yhdessä vaiheessa vatsataudissa ja siinä kävi ilmeisesti niin että oksensin pillerit. Mies halusi panna, pantiin ja tulin raskaaksi. Mulle kyllä sanottiin että pillereihin voi luottaa. Lapsen olisin ollut valmis pitämään mutta mies halusi abortin ja yritin vastaanotolla saada imukaavinnan mutta ne ei suostunut.

"Mies halusi, mies halusi sitä ja tätä". Sinä hyppäät. Miksi et kuuntele ollenkaan omia halujasi?

Vierailija
7/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää kondomia. Toimii aina eikä aiheuta mitään veritulppia tai muita ongelmia. Äläkä käännä päätösvastuuta miehelle. Se on aina naisen lopullinen päätös, pitääkö lapsen vai tappaako sen. Tuskin sitä itsekään halusit. Haluatte vain nautintoa ilman seurauksia.

Vierailija
8/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kesti ainoastaan muutaman tunnin verran, mutta voin kyllä sanoa, että varmasti on miellyttävämpi kokemus vuotaa pidempään kuin joutua sairaalaan kun kaikki tulee niin hirveällä kertarysäyksellä ulos. Tulehdusriskin takia ei kannata paneskella, viis siitä mitä se mies asiasta on mieltä. 

Vierailija
9/9 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon vuoto kesti mulla ehkä 2-3vkoa. Olin joku rv6? Oli tosi kivulias keskeytys, sairaalassa yötä jne kun mikään ei auttanut. Elin 4vkoa niin, että odotin vaan kellonaikaa jolloin voi ottaa uuden särkylääkkeen. Onneksi olin lomalla sillon, en tosiaankaan olis pystynyt liikkumaan minnekkään sängystä. Vuoto loppui kokonaan n. 6vko päästä. Mut toi on tosi yksilöllistä.. kannattaa varovasti olla sit noin muutenkin ettei tuu tulehdusta ja tosiaan toivottavasti tiedät ettei tamponia ole syytä käyttää. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi