Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä parisuhteissa on se, että seksiä on aina vain kun mies haluaa?

Vierailija
28.10.2016 |

Onko teillä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse haluaisin 3-5 krt viikossa, miehelle sopii ehkä 1-2 krt viikossa. Nelikymppisiä. Turhauttaa.

Vierailija
2/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Varmasti aika yleistä. Eipä sitä miestä voi pakottaa mitenkään jäykistämään penistään ja alkamaan panemaan. Koko ikäni olen ollut puutteessa, ja lopun ikää tulen olemaan.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun yritykset torjutaan. On esim. väsy, pää kipee millon mitäkin. Seksiä kuitenkin on väh. 3 krt viikossa. Ollaan seurusteltu 3v ja nuoria ollaan, mies 24. Ärsyttää kumminkin ku tulee "torjutuksi" ja aina kun mies tekee aloitteen kyllä hommaillaan....

Vierailija
4/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi taida oikeen onnistua muuten?

Vierailija
5/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja se ärsyttää, aina kun minä haluaisin niin keksii jtn tekosyitä kuten että penis nyt arkana ym. Kun hän haluaa niin ei lopeta hiplailuja sitten millään.

Vierailija
6/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle ei mennyt jakeluun, että minunkin pitäisi joskus saada seksiä, kun olen itse sillä tuulella eikä aina mennä miehen halujen mukaan. Oli kaikessa muussakin lopulta aika itsekäs. Ero tuli.

Vierailija
7/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? Mies voisi vaikka nuolla ja panna dildolla kun nainen haluaa. Ap

Vierailija
8/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi edes yrittää, jos innostuisi, kun alkuun päästään. Tätähän aina toitotetaan ohjeeksi haluttomille naisille.

Vierailija
9/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on valitettavasti niin. Olen äärimmäisen turhautunut. 

Vierailija
10/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on silloin kun mies haluaa. Kuitenkin 1-2 krt vkossa. Ihan mukavaa se sitten kuitenkin on. Jos odottaisi mun aloitetta ehkä menisi siihen et pari kertaa /kk. Elämässä on kuitenkin niin paljon muuta. Työt, lapset, kotihommat, lasten -ja omat harrastukset. Et kun sänkyyn pääsen haluisin yleensä vaan nukkua. Välillä ärsyttää oikein kun vähän toisen mieliksi suostuu. Näin mies on paremmalla tuulella ja arki sujuu helpommin.

Vierailija
11/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei paneta silloin kun naisensa haluaa, on nainen vaan ollut väärä valinta. Jos nainen haluaa yli kolme kertaa päivässä, joka päivä, sitten ehkä ymmärrettävää. Mutta kerran päivässä jos nainen vonkaa, niin ihme on jos ei onnistu. Sehän on kuin pitäisi rahaa pankkiin.

Vierailija
12/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka yleistä, mutta jostain syystä osalle tuntuu edelleen olevan vaikeuksia ymmärtää, että mies voi olla se, joka haluaa seksiä vähemmän. - Nainen saa valitettavasti edelleen helpommin, vähintäänkin kevytmielisen maineen, jos hänet tunnetaan naisena, joka on harrasttanut seksiä useammankin kanssa. Kun taas miehen odotetaan olevan "se" kokenut, tai ainakin kokeneempi kuin nainen. - Tasa-arvoon siis vielä hieman matkaa.   

Vierailija
13/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin. Mies haluaa huomattavasti harvemmin, sairaus rajoittaa. Seksiä on 1-2 kertaa kuussa. En kieltäydy koskaan kun tilaisuus koittaa.

Vierailija
14/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka yleistä, mutta jostain syystä osalle tuntuu edelleen olevan vaikeuksia ymmärtää, että mies voi olla se, joka haluaa seksiä vähemmän. - Nainen saa valitettavasti edelleen helpommin, vähintäänkin kevytmielisen maineen, jos hänet tunnetaan naisena, joka on harrasttanut seksiä useammankin kanssa. Kun taas miehen odotetaan olevan "se" kokenut, tai ainakin kokeneempi kuin nainen. - Tasa-arvoon siis vielä hieman matkaa.   

Ei se sitä takaa että haluaa seksiä usein, jos on ollut useita eri kumppaneita. Masturbointitiheys kertoo paljon enemmän.

Vierailija
15/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ainakaa mulle riittäis. Kyllä minä haluan sen kunnon orgasmin, eli emätinorgasmin, muusta tulee lähinnä pahempi panetus ja paha mieli.

2

Vierailija
16/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ainakaa mulle riittäis. Kyllä minä haluan sen kunnon orgasmin, eli emätinorgasmin, muusta tulee lähinnä pahempi panetus ja paha mieli.

2

No minä en ole ikinä saanut tuota mystistä emätinorgasmia. Ap

Vierailija
17/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä ei paneta silloin kun naisensa haluaa, on nainen vaan ollut väärä valinta. Jos nainen haluaa yli kolme kertaa päivässä, joka päivä, sitten ehkä ymmärrettävää. Mutta kerran päivässä jos nainen vonkaa, niin ihme on jos ei onnistu. Sehän on kuin pitäisi rahaa pankkiin.

Kiitti vitusti.

A: en vonkaa enää.

B: kaikki miehet ei pysty edes peräkkäisinä päivinä.

Vierailija
18/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli tämä on lupa pettää. 10-15v nuorempaa miestä olisi käytettävissä milloin vaan, mutta olen kieltäytynyt. Jos kuitenkin tästä johtuu niin täytyy antaa palaa vaan.

Vierailija
19/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

No minä en ole ikinä saanut tuota mystistä emätinorgasmia. Ap

Ei siinä ole mitään mystistä. Mitä hyötyä sillä dildolla on panna tai yleensäkään millään panna, jos ei saa emätinorgasmia? Ne nopeat klitorisorgasmithan nyt voi tosiaan hoitaa millä keinoin vaan.

2

Vierailija
20/26 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja vain silloin kun mies haluaa. Jos minä teen aloitteen, mies kääntää selkänsä. Ei koskaan seksiä silloin kun minä halua, mutta aina silloin kun mies haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme