Miks nykyään pitää olla kännykkä paskallakin mukana?
Ihmiset loukkaantuu, jos ei niiden puheluihin vastaa joka kerta.
Kommentit (10)
jotta kaverit sais kuunnella mukana kun molskahdukset tapahtuu.
aaaah!
kusella voin käydä puhelun aikana. ap
jos juuttuu perseestään kiinni pönttöön, niin voi soittaa itselleen apua!!
tulikiven katkuisia tekstiviestejä (Miksi et vastaa? Oletko suuttunut minulle?) , kun en kakkoshädän yllättäessä ollut vastaamassa hänen puheluihinsa. Osui vielä usein soittamaan aina, kun olin paskalla tai saunassa tai lenkittämässä koiraa. Ja vaikka kuinka yritin selittää, etten kulje kännykkä kädessä 24/7 odottaen jonkun soittavan siihen, joka kerta lähetti vittuiluviestejä, jos en vastannut sillä punaisella sekunnilla. No " ystävä" on nykyään entinen.
olette opettaneet ystävänne tuohon vastailuun; syyttäkää itseänne. Miksi olette antaneet kuvan että aina vastaatte kun soi?
Viikon kun pitää hiljaisuutta niin kyllä tyhminkin kaveri ymmärtää mistä on kyse.
Mies soitti kerran kaverillensa ja aikansa puhuttuaan kaveri tokas että odota vähän, pitää pyyhkiä! Järkyttävää!
Mulla ainakin treeni kärsis, jos puhelin hölskyis taskussa saatikka että puhuisin siihen!
Kuulemma sen takia pitää olla mukana, että jotain voi sattua... Mitenhän ihmiset ennen pystyivät lenkillä käymään ja montakohan ihmistä pelastuu lenkkipoluilta vuosittain kännykän ansiosta.. Tuskin montaa, jos yhtään.
Aina oletetaan, että ihminen tavoitetaan, kun soitetaan. Tosin kukaan ei silti vaivaudu jättämään vastaajaan viestiä.