Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittomme on nykyään seksitön?

Vierailija
28.10.2016 |

Olemme mieheni kanssa olleet 10 vuotta yhdessä, viimeisestä rakastelusta tulee pian 2 vuotta. Asia vaivaa minua mutta mieheni kanssa seksistä puhuminen on liian vaikeaa. Elämämme on muuten hyvää, käymme matkoilla ja teemme kaiken yhdessä. Meillä oli kriisi , kun täytin 30v . Ja sovimme ettemme hanki yhteisiä lapsia, lähinnä siksi että miehellä on jo lapsia ja minulla ei.Meillä on ikäeroa 18 vuotta. Miehellä käy mun kodinhoito ja ruuanlaitto mutta seksiä ei ole. Saunaan tulee pesämään selkäni ja halaa pari krt kuukaudessa jos pyydän. Kuitenkin esim, kaupassa käydessä tuo minulle lempiruokiani ja usein kukkia ja viiniä, suunnittelee yhteisiä matkoja mutta mitä minun pitäisi ajatella? Haluaisin liiton jossa on seksiä ainakin pari krt kuukaudessa jos ei muuta. Minussa ei naisena ole mielestäni vikaa olen kaunis ja pidän huolta itsestäni mutta itsetuntoni on aika lailla romahtanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään parisuhde. Kipuraja on kuukausi, sen jälkeen jos toinen ei seksiä suorita vaikka väkisin, vaihtoon. Puolen vuoden kuluttua suoraan ero ilman harkinta-aikaa.

Vierailija
2/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, n. 50v miehen testot on yleensä aika vähissä, joten ei varmaan ihmekkään ettei sitä seksi kiinnosta. Mies vaihtoon, tai alat vaatia seksiä. Tiedä vaikka innostuisi jos otat aktiivisemman asenteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt sitä meiltä?

Vierailija
4/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies tekee, jos käyt päälle sängyssä ja suutelet? Saa sydärin?

Vierailija
5/5 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vaihdevuodet, hormonitason heittely vie halut...