Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle ekoille treffeille.. kriisiä pukkaa!!

N40
28.10.2016 |

Oon menossa ekoille oikeille treffeille.
Oon itse virka/lady like tyyliä ja siksi niin paniikissa siitä mitä päälle. Ei kai jakkupuvussa treffeille kannata mennä?

Niin ja selvyydeksi: ekat treffit eron jälkeen en oo deittaillu 15 vuoteen :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Jos olet kerran jo eronnut niin miksi edes hankkiudut kenenkään paskahousun seuraan enää.

Vierailija
2/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ihana hyvän mielen ketju <3 Minkälainen mies on kyseessä ja millaseen paikkaan ootte menossa? Mulla noi vaikuttais varmaa aika ratkasevasti siihen, mitä puen päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys tuli tuossa edellä: millaiset treffit ovat tulossa? Menettekö hienoon ravintolaan, tavalliseen kahvilaan, paikalliseen pubiin, kävelylle vai jonnekin muualle?

Vierailija
4/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta tärkein on, että viihdyt itse vaatteissa, miehet niihin harvemmin niin hirveästi huomiota kiinnittävät. Mutta kun olet omantyylisissä joissa tunnet itsesi varmaksi pystyt keskittymään treffeihin, et liian pieneltä/väärältä tuntuvien vaatteiden kiskomiseen. Lykkyä :)

Vierailija
5/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInusta tärkein on, että viihdyt itse vaatteissa, miehet niihin harvemmin niin hirveästi huomiota kiinnittävät. Mutta kun olet omantyylisissä joissa tunnet itsesi varmaksi pystyt keskittymään treffeihin, et liian pieneltä/väärältä tuntuvien vaatteiden kiskomiseen. Lykkyä :)

Jos olet menossa tuulipuvussa esim. Farangiin niin luultavasti kiinnittää.

6/6 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu mihin menossa. Jakkupuku nyt ehkä ei ole paras valinta, jotain vähän rennompaa, ei se mies ehkä halua deitata opeaan tai äitiään. Vaara, että mies tulee tummassa puvussa? Smart casual lienee useimpiin paikkoihin sopiva.

Siistit farkut, yksinkertaiset housut, lyhyt hamekin OK, eritoten, jos sääret antavat myöden. Tällä kelillä joku jumpperi tai muu yksinkertainen yläosa on OK. Mies harvoin on kovin kiinnostunut mitä naisella on päällä, kunhan ei ole kovin huomiota herättävää positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme