Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kouluttamaton ja urpo suomalainen ja pidät nais/miesparia jotenkin epäluonnollisena lapsenteossa ja kasvatuksessa

Vierailija
28.10.2016 |

http://www.hs.fi/kotimaa/a1477547241912
Hesari kertoo että jos olet koulutettu ja fiksu ymmärrät että mies ja nainen yhdessä tekemässä lapsia ei ole mikään luonnollinen tai parempi asia kuin homoparit samaa tekemässä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset keskenään lapsia tekemässä on ihan yhtä luonnollista kun nainen ja mies. En ole urpo.

Vierailija
2/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urpo kantasuomalainen rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omaa asiasta oikeastaan mitään mielipidettä, en tiedä miksi pitäisi jotenkin erityisesti olla asian puolesta, tai sitä vastaankaan.

Se, että tuota toitotetaan joka tuutista ei tee siitä sen hienompaa.

Vierailija
4/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään saa naiset sängyssä keskenään peuhata ilman että lapsia alkaa syntyä mutta kai sekin on mahdollista. Että sillä tavalla se on miesten ja naisten kesken luonnollisempaa että siitä voi syntyä myös jotain.

Vierailija
5/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu, mutta kun asia vaan on niin että homoparit eivät voi saada lapsia luonnollisesti tai kasvattaa niitä luonnollisesti. Tää on mun kanta, naiset ja miehet on tarkoitettu lisääntymään keskenään. Mulla on sellainen mielipide, että lapsi tarvitsee sekä äidin, että isän.

Vierailija
6/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutakuinkin koulutettu ja pidän homoseksuaalien lisääntymistarvetta outona...maailma on jo muutenkin liikakansoitettu. Itsekin rajoitin yhteen tietoisesti.

Vierailija
7/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi miestä/naista saavat keskenään lapsen, ilman toisen sukuosukupuolen apua, silloin se on luonnollista, että he myös yhdessä hoitavat jälkeläisensä.

Sellaista ihmettä ei vielä ole tapahtunut, että kaksi samaa sukupuolta olevat saavat keskenään lapsen. Se on täysin luonnotonta, että lapsella on kaksi äitiä tai isää! Tätä asiaa voi vääntää ja kääntää miten vaan, mutta luonnolliseksi sitä ei saa.

Vierailija
8/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin jo tutuksi tullutta homo-lesbo-suvaitsevaisuus markkinointia: "ihanne miehen ja naisten muodostamasta ydinperheestä elää yhä". Tottavitussa elää niinhän tämä maailma toimii, mies ja nainen tekee lapsen ja kasvattaa sen.

Vierailija
9/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kutakuinkin koulutettu ja pidän homoseksuaalien lisääntymistarvetta outona...maailma on jo muutenkin liikakansoitettu. Itsekin rajoitin yhteen tietoisesti.

Tiedät että maailma on liikakansoitettu ja teit kuitenkin lapsen? Senkin itsekäs ihmissaasta. Olisit jättänyt senkin tekemättä.

Vierailija
10/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin jo tutuksi tullutta homo-lesbo-suvaitsevaisuus markkinointia: "ihanne miehen ja naisten muodostamasta ydinperheestä elää yhä". Tottavitussa elää niinhän tämä maailma toimii, mies ja nainen tekee lapsen ja kasvattaa sen.

Meidän tapauksessamme nainen ja nainen teki lääkärin avulla lapsen (äiti ei ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa) ja kaksi naista sen lapsen myös kasvattaa. Oikein mukavaa ja luonnollista, sitä isää ei elämässä tarvitse mihinkään. Pian, kunhan lapsia voidaan tehdä ilman siittiöitä, ei tarvita miehiä edes siihen.

Vierailija
11/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tapauksessamme nainen ja nainen teki lääkärin avulla lapsen (äiti ei ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa) ja kaksi naista sen lapsen myös kasvattaa. Oikein mukavaa ja luonnollista, sitä isää ei elämässä tarvitse mihinkään. Pian, kunhan lapsia voidaan tehdä ilman siittiöitä, ei tarvita miehiä edes siihen.

Onko tämä tapa tehdä lapsia luonnollista? Ei, siihen tarvittiin lääkärin apua ja sitä miestä joka on luovuttanut siittiöt. Täysin luonnotonta ja itsekästä.

Vierailija
12/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiriin kuuluu muutamakin tällainen perhe. Lapsi on molemissa poika. Ja kun vierestä katsoo, miten ne pojat kaipaavat ja ikävöivät miestä siihen elämäänsä on oikeasti sydäntä särkevää katsottavaa. Kun ovat meillä kylässä nämä pojat ei päästä irti mun miehen käsivarresta koko vierailun aikana, istuvat sylissä, yrittävät seurata vessaankin perään. Varmaan on tytöillä samaa, mulla nyt on vaan kokemusta pojista tässä tilanteessa. Että voisitteko pitää edes sen siittäjän mukana sen lapsen elämässä? Että olisi edes joku mies mallina?

Vierailija
13/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.hs.fi/kotimaa/a1477547241912

Hesari kertoo että jos olet koulutettu ja fiksu ymmärrät että mies ja nainen yhdessä tekemässä lapsia ei ole mikään luonnollinen tai parempi asia kuin homoparit samaa tekemässä.

Olen sivistynyt ja korkeakoulutettu mutta siltikin suhtaudun  samaa sukupuolta oleviin vanhempiin nyrpeästi.  Lähinnä siksi että se seikka voi tuottaa tarpeetonta kärsimystä heidän lapselleen. Lapsen etu ensin.

Vierailija
14/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se munkin mielestä tavallaan ajatuksena aika epäluonnollinen, mutta ei mulle kuulu ihmisten perhesuhteet. Niin sairaita on heteroperheetkin välillä, että en epäile ollenkaan, etteikö homoperheessä kasvanut lapsi voisi olla ihan yhtä tasapainoinen, kuin heteroperheessä kasvanut. Vanhemmuutta on niin monenlaista.

Vierailija
15/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä luonnollisena siinä vaiheessa kun kaksi samaa sukupuolta olevaa pystyvät lisääntymään luonnollisesti keskenään.

Vierailija
16/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti koulutettu urpo.

Vierailija
17/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät että maailma on liikakansoitettu ja teit kuitenkin lapsen? Senkin itsekäs ihmissaasta. Olisit jättänyt senkin tekemättä.

Ai, Suomi liikakansoitettu. Päinvastoin.

Syö pääsi.

Vierailija
18/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt tietoisesti. Tulin raskaaksi, enkä abortoinut. Sitten sen jälkeen pidin ehkäisystä paremman huolen.

Olen kyllä katunut tätäkin. Miksi minä saasta tosiaankin tein edes yhden lisää kärsimään tästä paskasta maailmasta.

Vierailija
19/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenteko ei ole luonnollista kuin kahta eri sukupuolta olevalta, mutta uskon että kasvatus kyllä voi onnistua homo/lesboparilta. Kun eivät nuo heteroparitkaan näytä kasvatuksessa onnistuvan kuin jatkoin...

Vierailija
20/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi