Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIITTÄMINEN - Miesten kommentteja

Vierailija
27.10.2016 |

Miehet, kertokaa kokemuksianne siittämisestä!
Kuinka tärkeää siittäminen juuri sinulle on? Ennen, nyt, tulevaisuudessa?
Millaisia siittämiskokemuksia teillä on? Vahinkoja vai tarkoituksella yrittämistä?
Fantasioitko usein seksin aikana siittämisestä? Tai siitä, että vieras mies siittäisi naisesi? Tai te molemmat?
Millainen merkitys siittämisellä on elämässäsi? Haluaisitko siittää kaikki vastaantulevat naiset? Etkö ketään?
Miltä tuntui kuulla, että olet siittänyt jonkun raskaaksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan...

Vierailija
2/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sillee aattele.   Sitä vaan nai. Se päätös, että lapsi saa tulla, mikäli on tullakseen, on tehty jo aikaisemmin yhdessä.  Mukavahan se siinä vaiheessa on sitten tuupata lasti sisään ja syvälle.

No sellasen kanssa tietty tulee mieleen, kuka on steriloitu, että tää tapahtuu ihan vaan nautiskelemisen vuoksi koko homma. Tietty jos muija on siitä toimenpiteestä kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lisäkiksejä ehdottomasti. Vaikea kuvitella mikä olisi parempaa kun polkaista hedelmällistä herkkupersettä tositarkoituksella.

Vierailija
4/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on siittäminen?

Vierailija
5/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa ja kellontarkkaa hommaa on siittäminen. Muistan, kun naiseni raahasi sänkyyn, vaikka ei olisi yhtään haluttanut tai vaikka olin aivan puhki. Monesti vaati vielä uusintaakin. Kellosta katsoi, koska muna piti tussin työntää ja mulkun oli seisottava tai seisoi ja itkin.

Vierailija
6/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni kirjoitti:

Mitä on siittäminen?

KVG !!!  

https://fi.wiktionary.org/wiki/siitt%C3%A4minen

Taitaa tarkoittaa tiineeksi laittamista.

Vierailija
7/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siitokseni

Olin ottanut jo erinäisiä päiviä viinaa ja ollut poissa kotoa. Otin pari neuvoa-antavaa aamu- ja iltapäivällä. Sitten rahat vihdoin loppuivat ja menin kotiin. Kuuntelin eukon nalkutusta. Suihkussakin kävin. Jotenkin siinä sitten nukkumaanmenoajan ja laskuhumalan koettaessa iski panetus ja aloin ahdistella eukkoa. Pistin vehkeet sisään, ja kortsua ei siihen hätään ollut. Aloin siinä emännälle esittää, kun se siinä ratsasti, että joskos sitä olisi kumminkin kortsu hyvä olla. Se sanoi, että ei sitä tähän aikaan kuukaudesta tarvitse.

Se oli laskennallisesti jälkeenpäin ajatellen joulukuun alkua.

Vierailija
8/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkuin koira voi olla tiines.

Mutta tiines koira on narttu, miten se voi siittää.

Luin sen wiki jutun ja se avasi ovia. Muutama asia meni vähän yli, muttei kait se haittaa.

AP olisit laittanut heti alkuun että siittäminen on panemista.

Vierailija
9/13 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua varattuna naisena, jolla ehkäisynä hormonikierukka, kiihottaa nimenomaan se, että bwf pääsee aina ruiskuttamaan spermansa syvälle pilluuni. Minusta on erittäin kiimaista saada varatun ystäväni siemenet kuumaan, tiukkaan vakooni.

Olemme keskustelleet asiasta, ja hän ajattelee samalla tavalla. Hänellä on naisystävä, jota panee myös paljaalla, mutta häntä kiihottaa myös päästä naimaan varatun naisen tavaraa ja ruikkimaan siemenet pillunperille asti!

Viimeksi pari päivää sitten hän nai minua keittiönpöydälllään ja hieroi samalla klittistä... Upea orgasmi, minkä puristuksessa hän laukesi paksu kullinsa nytkähdellen sisääni!

Vierailija
10/13 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kyllä naisena kicksit siitä, kun mies tulee sisääni.

Paras on, kun mies tullessaan painaa mut paikoilleen, litistää vartalollaan allensa etten pääse liikkumaan ja pumppaa "röyhkeästi" siemenensä sisääni siinä niin, etten voi kuin uikuttaa ja "alistua kohtalooni" fyysisesti vahvemman alla.

N24

Vierailija
11/13 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan kyllä naisena kicksit siitä, kun mies tulee sisääni.

Paras on, kun mies tullessaan painaa mut paikoilleen, litistää vartalollaan allensa etten pääse liikkumaan ja pumppaa "röyhkeästi" siemenensä sisääni siinä niin, etten voi kuin uikuttaa ja "alistua kohtalooni" fyysisesti vahvemman alla.

N24

Uuh, mahtavaa! Juuri näin jokaisen naisen tulisi osata asennoitua rooliinsa naaraana uroksen alla. Mutta nykyään turhan monet ukot makaavat laiskoina selällään ja antavat naisen ratsastella päällä aikansa. Miehen kuuluu kaikkien luonnonlakien mukaan röyhkeästi siementää nainen joko takaapäin tai allaan makaavana.

Vierailija
12/13 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nainen jota kiihottaisi todella paljon se että mies haluaisi tehdä minut raskaaksi.

Vierailija
13/13 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siittänyt vaimolle useita lapsia.  Siittäminen on ihan parasta.  Mikään ei voita lasta haluavan naisen kiimaa. Jatkuvaa naimista, uusintaan uusinnan perään.  Siitä on leikki kaukana ja  mies syödään liki elävältä.  Onhan se vähän raskasta miehelle, mutta kyllä sen nyt kestää :))))  Useimmiten tuo aktiivinen naiminen  jäänyt vielä päälle raskauden jo alettua.  Sitä sitten jatkettu koko raskausaika.  Kaiholla muistelen.  Juu, aika monta on lasta siitetty, syystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi