Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit palkkaa kouluikäisen lapsen kesähoidosta alle 16 v tytölle??

Vierailija
08.03.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että hoitaa silloin tyyliin pari viikkoa putkeen vai pari tuntia päivässä?

Kokokesän?

Tuntipalkkaako mietit vai könttäsumma ja kuinka pitkältä ajalta?

Vierailija
2/7 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 600 euroa kuussa.

Mutta muista ettei niin nuorta voi palkata koko kesäksi. Myös se alle 16-v nuori tarvitsee myös lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 10v sitten vahtimassa täyspäiväisesti kahta alle kouluikäistä - sain 1000mk/kk. Ja kuitenkin ihan vapaaehtoisesti menin. Tuo summa riittäisi mielestäni kyllä kouluikäistä vahdittaessa alle 16v:lle, itsestäni se oli vähän pieni palkka kun ottaa huomioon, että olin kuitenkin ihan aikuinen ja lapset " perässä vedettävää" mallia (toisinsanoen niitä piti aina raahata milloin mihinkin, eivätkä halunneet kävellä, ruuat piti tehdä niille ja olivat kuitenkin sen verran pieniä, 6 ja 4v.)

Vierailija
4/7 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maks. 20 e päivässä, esim 100 e viikossa hyvä

Vierailija
5/7 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille kyleensä kuuluu ruoka yms,perheessä.Liian hyvät tienestit tekeevaan laiskaksi ja ahneeksi-ei työmotivaatiota vanhempana. itse olin 17 kesäisenä " asumassa" 2 kk perheessä jossa hoidin 1v,3v ja 9v lapsia.Tein kaikki kotityöt mitä sellaisessa perheessä tehdään,kauppa-asioita myöten.Sain 500mk/kk ja ruuat yms.Olin silloin tyytyväinen ja edelleen olen-se opetti paljoon ja eipä ole tullut yllätyksenä arki minulle jota pyöritän nyt 4 oman lapsen kanssa.

Vierailija
6/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä maksaisin noin..4-5 euroa tunnilta..mutta riippuu kuinka kauan työsuhde kestää.. sitten jos on esim.kuukausi niin joku könttäsumma. mutta samahan se on onko koulutettu vai ei, tottakai pitää sama summa maksaa jos hommansa hoitaa... ja koulutuksella ei lapsia hoideta vaan kokemuksella :)

äippä

Vierailija
7/7 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuinen, jos saman työn joutuu tekemään??? Hei haloo! Menkää hyvät ihmiset itseenne ja miettikää mitä on tulla outoon talouteen ja hoitamaan toisten lapsia... Tässä taas nähdään tuo lapsityövoiman arvostus. Eli kiinan malli???? Tietysti maksat minipalkan kuten laki vaatii.

Ja sitten vielä kehdataan haukkua takanapäin, ettei tee sitä ja tee tätä. Pese saunaa ja ikkunoita jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän