Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Novan musiikki

Muutkaan kanavat ei kuulu
26.10.2016 |

Kuuntelen radio Novaa töissä aamusta iltaan ja AINA SAMAT BIISIT.

TYLSÄÄ!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma Aallolla. Novalla ja Aallolla on identtinen biisilista ja "paras sekoitus" (suoraan kasarilta) kummallakin. En jaksa enää Roxettea, Eurythmicsiä tai 80-luvun Madonnaa tai Queenia. Rene ja marsukävelymies, uusikaa ne soittolistat!!!!

Vierailija
2/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä pahinta: ne samat biisit on tullut jo kohta 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä pahinta: ne samat biisit on tullut jo kohta 20 vuotta.

Aseman nimi onkin muuttunut aika ironiseksi vuosien varrella...

Vierailija
4/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kuuntelun kymmenen vuotta sitten, jolloin joka toinen biisi oli Eppu Normaalia ja Celin Dionia. Hyi.

Vierailija
5/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt enää jotain radiota kuuntelee? Hommaa Spotify premium ja tee omat soittolistas.

Vierailija
6/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa mietin. Parhaat juontajat mutta paskin musiikki.

En kans ymmärrä miten jotain MJ:ia tai Madonnaa soitetaan joka fucking päivä, kun uuttakin musiikkia maailmassa on. Ellinooran koko tuotannon saisivat kuopata jonnekin helvetin syvälle.

Vierailija
7/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se Minna Kuukan ähisevä ääni. :x

Vierailija
8/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kuuntelette siis väärää kanavaa, jos kaikki ärsyttää. Vaihtakaa kanavaa, kiitos.

Vierailija
9/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kanavilla mitä meidän autoon on tallennettu ( eri henkilöiden toimesta) soi oma sama listansa, Suomipop, Nova, Loop, Nrj. City soittaa vaihtelevammin.

Lisäksi Suomipopilla menee aamulypsy aamulla, päivällä ja illalla. Ehdin myös usein ajaa Suomipoppia kuunnellen työmatkani ilman yhtään musiikkia ( n. 15 min työmatka).

Vierailija
10/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kuuntelette siis väärää kanavaa, jos kaikki ärsyttää. Vaihtakaa kanavaa, kiitos.

Kun muu ei täällä bunkkerissa kuulu. Toisekseen siellä on edelleen ne parhaat juontajat.

Vierailija
11/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut kyllä useinkin novan aamussa mm. Ellinooraa, Siaa, Alan Walkeria jne.

Vierailija
12/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen Novaa vain ja ainoastaan juontajien takia. Olin ennen Kissin kuuntelija ja kun mut "pakotettiin" Novalle, monet kerrat meni hermo musiikin takia ja pakko vaihtaa kanavaa.

Sieltä tulee tosi vähän tämän päivän musiikkia! Vanhoja listahittejä, joita renkutaan päivästä toiseen ja johon ainakin mä olen kyllästynyt jo 5 vuotta sitten. Retroperjantai erikseen, sen musiikki on aina hyvää.

Pitäiskö yrittää muuttaa musiikkia? Laitetaan kaikki sähköpostia tai jotain?

Vierailija
13/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä kiittelet? Täällä puhuttiin Novan musiikkitarjonnasta. Kommentoit siis väärään ketjuun. Vaihda ketjua, kiitos.

Vierailija
14/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylex.

Vierailija
15/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa töissä jumittui radio Pooki kanavalle. Viikon sitä kuunneltuani tuntui siltä, että kohta olis valkotakkisille valmis asiakas. Kuinka paljon paskaa iskelmähumppaa tähän maahan oikein mahtuu?!

Vierailija
16/21 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuuntelen Novaa vain ja ainoastaan juontajien takia. Olin ennen Kissin kuuntelija ja kun mut "pakotettiin" Novalle, monet kerrat meni hermo musiikin takia ja pakko vaihtaa kanavaa.

Sieltä tulee tosi vähän tämän päivän musiikkia! Vanhoja listahittejä, joita renkutaan päivästä toiseen ja johon ainakin mä olen kyllästynyt jo 5 vuotta sitten. Retroperjantai erikseen, sen musiikki on aina hyvää.

Pitäiskö yrittää muuttaa musiikkia? Laitetaan kaikki sähköpostia tai jotain?

Joo. "Pliis pliis ei enää sitä iänikuista Alphavilleä yms." Toisaalta en jaksa piipittäviä nykylaulajiakaan enkä suomiräppiä. Pitänee ottaa oma musa autoon tikulla. Ja ei, Spotify ei ole vaihtoehto koska en halua rekata itseäni mihinkäänmusan takia enkä  jakaa musamakuani koko maailmalle.

Hotmixradion eri kanavia voi kuunnella älyluurilla ilmaiseksi, suosittelen!

Vierailija
17/21 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla päässä jotain vikaa kun kuuntelette kanavaa, josta ette pidä? Ilmeisesti älyn lahjat eivät riittäisi Ylen ykkösen kuunteluun?

Vierailija
18/21 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla päässä jotain vikaa kun kuuntelette kanavaa, josta ette pidä? Ilmeisesti älyn lahjat eivät riittäisi Ylen ykkösen kuunteluun?

Ilmeisesti älyn lahjat ei riitä ketjun lukemiseen?

Vierailija
19/21 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu.

Vierailija
20/21 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä kanava mulla on auki, mutta en aio vaihtaa sitä ikinä. Esko Eerikäisen ihana ja seksikäs ääni saa jalat veteläksi... Täydellisempää miestä ei maailmasta löydy... Huoh, Esko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän