Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas edessä työpaikan pikkujoulut - tuo juhla, kun on taas viinan voimalla saatava jotain uutta irti ihmisistä, joista ei HALUA enää löytää mitään uusia puolia !

26.10.2016 |

Kyllä suomalainen pikkujouluaika on ihanaa!

:)

Kommentit (19)

1/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä menemättä.

Problem solved.

Vierailija
2/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin ole mikään pakko mennä. Itse olen käynyt suunnilleen joka toinen vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko osallistua. Itse en ole ollut pikkujouluissa vuosikausiin ja silti on työpaikka tallella. Työkavereiden kanssakin olen ihan hyvissä väleissä.

Vierailija
4/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ihmiset alkavat jo valmistautua joulun murjottamiseen. Sano vielä että et varmasti tee mitään laatikoita tai käy missään, ja kuinka joulua valmistelevat ihmiset ärsyttävät. Ilon ja valon juhla!

5/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Niin taidankin tehdä. Hyvä kun viime vuoden "tuhot" saatu jotenkin korjattua. :) Saa sitten nähdä, mikä on tunnelma parin viikon päästä...

6/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on juhla armahainen! Työpaikan pikkujoulu ei aina niinkään.

Sitäpaitsi ajankohta sovittiin muutaman pomon lähipiiriin kuuluvan tähtityöntekijän aikataulujen, ei enemmistön mielipiteen mukaan.

Vierailija
7/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa ole töissä ilman omaa haluaan. Hekään eivät siis haluaisi tietää sinusta yhtään mitään, mutta kun on pakko. Koita siis sietää kohtalotovereita.

Vierailija
8/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi ja ei tosiaan ole pakollinen

Vierailija
9/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se sun drinkkiliput työkavereille ja mee ajoissa kotiin mököttämään tai jää kotiin kokonaan

Vierailija
10/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin pitäisi löytää jotain uusia puolia? Otatkohan vähän turhan vakavasti nyt yhdet pikkujoulut? Nuo vaatimukset ovat nyt vain omassa päässäsi.

11/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viv010 kirjoitti:

Joulu on juhla armahainen! Työpaikan pikkujoulu ei aina niinkään.

Sitäpaitsi ajankohta sovittiin muutaman pomon lähipiiriin kuuluvan tähtityöntekijän aikataulujen, ei enemmistön mielipiteen mukaan.

Heh, sama!!

Vierailija
12/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. Ahneella on paskainen loppu.

Vierailija
13/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maksaja päättää pikkujouluista ja siten jos haluatte ihan omat ja huikeat voitte itse järkätä ja maksaa. Me teemme niin

Vierailija
14/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin pitäisi löytää jotain uusia puolia? Otatkohan vähän turhan vakavasti nyt yhdet pikkujoulut? Nuo vaatimukset ovat nyt vain omassa päässäsi.

Tämä. Meillä ainakin mennään syömään ja juomaan kunnolla. Ei tarvi esittää mitään tai tutustua enempää, jos ei kiinnosta. :)

Vierailija
15/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa ja kivoja ihmisiä, vain pari juoppoa sitä viinaa kiskoo. Et kai sinä ap ole yksi niistä viinasiepoista?

Vierailija
16/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aina pikkujoulut väliin koska mua ei huvita viettää vapaa-aikaanikin työtovereiden seurassa.

Vierailija
17/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinapuolta on kyllä alettu karsia viimevuosina ja tilalle on tullut erilaista teemaa yms.  Juhlat päättyvät jo aikaisin ja jatkoille saa mennä mihin lystää.

Vierailija
18/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ruokaa ja kivoja ihmisiä, vain pari juoppoa sitä viinaa kiskoo. Et kai sinä ap ole yksi niistä viinasiepoista?

No multa odotetaan aina jotain showmeininkiä.

Joku naapuripöydän villableiseri -Anne saa ihan rauhassa syödä sen kanapastansa puolikkaan punaviinilasin kanssa ja olla se ihan OK työntekijä - ja lähteä kotiin katsomaan Kymmenen uutiset.

Ap

Vierailija
19/19 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikoo vikitellä pomoa pikkujouluissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi