Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassajonossa takana olevat alkavat kommentoida edessä olevan ostoksia kovaan ääneen !

Vain huonoja uutisia
25.10.2016 |

Onko mielestäsi junttia vai fiksua ja teetkö itse niin ?!
Perustelee.

Kaksi naista oli takanani ja kommentoi ostoksiani : miksi joku ostaa vähärasvaista jauhelihaa , broilerin filesuikaleita, kasviksia ja salaattia .. yms kun ne rasvaisemmat vastaavat ovat paljon halvempia. Omg ajattelin ..taisivat olla vähän yksinkertaisia.

Toisilla vaan ei ole mitään käytöstapoja, jos ei mitään järkevää osaa sanoa niin olisivat edes hiljaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
2/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku trendi? Törmäsin tänään itse samaan, tosin eivät noin ilkeästi kommentoineet. Luettelivat vaan kaikkea mitä siinä hihnalla oli ja ihmettelivät jotain mitä en kuullut. Kaksi naista siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää joku trendi? Törmäsin tänään itse samaan, tosin eivät noin ilkeästi kommentoineet. Luettelivat vaan kaikkea mitä siinä hihnalla oli ja ihmettelivät jotain mitä en kuullut. Kaksi naista siis.

Missä merkillisessä paikassa te olette oikein asioineet?

Vierailija
4/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle joku tekisi noin, vastaisin kyllä. Olen tehnytkin niin, kun eräs "mummo" alkoi valittamaan tupakkaostoksestani. Ostoksenihan eivät muille asiakkaille kuulu.

Vierailija
5/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä merkillisessä paikassa te olette oikein asioineet?

AV-Alepa

Vierailija
6/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on juntti ei silti tarvitse itse olla .

Niinyt ja juntti voi olla myös nainen yhtä hyvin kuin mies

Vierailija
7/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten asiat ja ostokset kiinnostaa enemmän kuin omat

Vierailija
8/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle joku tekisi noin, vastaisin kyllä. Olen tehnytkin niin, kun eräs "mummo" alkoi valittamaan tupakkaostoksestani. Ostoksenihan eivät muille asiakkaille kuulu.

Nopeampi poistuminen on usein meriitti muiden kannalta. 

Vierailija
9/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kaupan kassa kommentoinut ostoksia. Se on todella ärsyttävää. Tyyliin että ai meinaat alkaa leipomaan vai? Tai että ostit sitten tällä kertaa vaan 5 litraa maitoa kun yleensä ostan enemmän.

Vierailija
10/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ap:n ostokset ihan perussettiä, mut senhän sä halusit kuullakin koska sulla ei niihin varaa ole?

Vierailija
11/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle paita jonka selässä lukee: Hanki elämä, kyttääjä!

Vierailija
12/14 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu jos mulle joku niin tekisi niin vittu odottaisin kaupan ulkopuolella ja vetelisin ympäri korvia saakeeli! tän täytyy olla provo

13/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuraavan kerran pitkänmallinen kaktus ja paketti kortsuja.

Vierailija
14/14 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kaupan kassa kommentoinut ostoksia. Se on todella ärsyttävää. Tyyliin että ai meinaat alkaa leipomaan vai? Tai että ostit sitten tällä kertaa vaan 5 litraa maitoa kun yleensä ostan enemmän.

Mulle on myös, mutta en pidä sitä ärsyttävänä tai arvosteluna, vaan ihan vain jutusteluna. Tuleehan ne kassat monesti vähän tutuiksi kun usein käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi