Kassajonossa takana olevat alkavat kommentoida edessä olevan ostoksia kovaan ääneen !
Onko mielestäsi junttia vai fiksua ja teetkö itse niin ?!
Perustelee.
Kaksi naista oli takanani ja kommentoi ostoksiani : miksi joku ostaa vähärasvaista jauhelihaa , broilerin filesuikaleita, kasviksia ja salaattia .. yms kun ne rasvaisemmat vastaavat ovat paljon halvempia. Omg ajattelin ..taisivat olla vähän yksinkertaisia.
Toisilla vaan ei ole mitään käytöstapoja, jos ei mitään järkevää osaa sanoa niin olisivat edes hiljaa.
Kommentit (14)
Onko tää joku trendi? Törmäsin tänään itse samaan, tosin eivät noin ilkeästi kommentoineet. Luettelivat vaan kaikkea mitä siinä hihnalla oli ja ihmettelivät jotain mitä en kuullut. Kaksi naista siis.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku trendi? Törmäsin tänään itse samaan, tosin eivät noin ilkeästi kommentoineet. Luettelivat vaan kaikkea mitä siinä hihnalla oli ja ihmettelivät jotain mitä en kuullut. Kaksi naista siis.
Missä merkillisessä paikassa te olette oikein asioineet?
Jos minulle joku tekisi noin, vastaisin kyllä. Olen tehnytkin niin, kun eräs "mummo" alkoi valittamaan tupakkaostoksestani. Ostoksenihan eivät muille asiakkaille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä merkillisessä paikassa te olette oikein asioineet?
AV-Alepa
Jos joku on juntti ei silti tarvitse itse olla .
Niinyt ja juntti voi olla myös nainen yhtä hyvin kuin mies
Toisten asiat ja ostokset kiinnostaa enemmän kuin omat
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle joku tekisi noin, vastaisin kyllä. Olen tehnytkin niin, kun eräs "mummo" alkoi valittamaan tupakkaostoksestani. Ostoksenihan eivät muille asiakkaille kuulu.
Nopeampi poistuminen on usein meriitti muiden kannalta.
Mulle on kaupan kassa kommentoinut ostoksia. Se on todella ärsyttävää. Tyyliin että ai meinaat alkaa leipomaan vai? Tai että ostit sitten tällä kertaa vaan 5 litraa maitoa kun yleensä ostan enemmän.
Huono. Ap:n ostokset ihan perussettiä, mut senhän sä halusit kuullakin koska sulla ei niihin varaa ole?
Laita päälle paita jonka selässä lukee: Hanki elämä, kyttääjä!
vittu jos mulle joku niin tekisi niin vittu odottaisin kaupan ulkopuolella ja vetelisin ympäri korvia saakeeli! tän täytyy olla provo
Osta seuraavan kerran pitkänmallinen kaktus ja paketti kortsuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kaupan kassa kommentoinut ostoksia. Se on todella ärsyttävää. Tyyliin että ai meinaat alkaa leipomaan vai? Tai että ostit sitten tällä kertaa vaan 5 litraa maitoa kun yleensä ostan enemmän.
Mulle on myös, mutta en pidä sitä ärsyttävänä tai arvosteluna, vaan ihan vain jutusteluna. Tuleehan ne kassat monesti vähän tutuiksi kun usein käy.
Huono 0/5