Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revähtikö mun krampannut pohje juoksulenkillä?

Vierailija
25.10.2016 |

Kertokaapa tietäjämammat mitä mulle kävi: kävin äsken juoksentelemassa tauon jälkeen, olin aika innoissani, mutta parin kilometrin jälkeen jälkeen pohje yhtäkkiä kramppasi suht lujaa. Kävelin vähän matkaan kunnes pohje alkoi tuntua paremmalta ja otin ehkä yhden juoksuaskeleen, minkä seurauksena tuntui että jotain lihaksessa ratkesi ja lenkki loppui siihen. Ikään kuin tuntui jonkinlainen napsahdus lihaksessa. Nilkutin kotiin, pystyn kyllä kävelemään mutta painoa jalalle ei oikein voi laittaa. Onko tämä venähdys? Ainakaan vielä jalka ei oikeastaan särje. Mulla olisi huomenna töitä jossa joudun kävelemään hieman, onko se jalalle ok? Siis voin lähinnä seisoskella paikoillani joitakin tunteja ja neuvoa muita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi yritys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä sulle kävi, mutta itse ottaisin tuossa kohtaa buranaa ja vetelisin mobilatia iholle.

Vierailija
4/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäpituinen sun juoksutauko oli ja minkälaisia lenkkejä juoksit ennen sitä (monta lenkkiä viikossa ja minkä pituisia)?

Vierailija
5/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet sen varmaan huomenna paremmin... ota kipulääke, laita vaikka kylmägeeliä, lepää ja tunnustele huomenna tilannetta.

Vierailija
6/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäpituinen sun juoksutauko oli ja minkälaisia lenkkejä juoksit ennen sitä (monta lenkkiä viikossa ja minkä pituisia)?

Tauko kesti n viikon ja sitä ennen juoksentelin jonkin verran, urheilen ehkä 4 krt viikossa erilaisia juttuja ja pystyn juoksemaan kevyesti 5-6 km lenkin, en kyllä ole juossut kuin noin pari kertaa viikossa. Ja siis tuossa kohtaa olin juossut vasta ehkä 1-2 km.

Tämä tapahtui siis eilen, tänään jalka on jo hieman parempi eli ei se varmaan sen pahemmin mennyt rikki... Lievä revähdys varmaan, en vain tiennyt että kramppikin voi sen aiheuttaa (mun lihakset ei yleensä paljon kramppaile). 

Vierailija
7/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis nilkutan edelleen, ei voi kunnolla laittaa painoa jalalle edelleenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan