Onko mieheni DramaQueen vai minä huono avovaimo?
Mieheni suuttui silmittömästi kun tykkäsin instagramissa yhden tutun miehen/pojan kuvasta, sillä kuulemma tein nyt omasta miehestäni täyden pellen koko kylän silmissä. Ihmettelin aluksi että miten mies voi olla mustasukkainen kun varmasti tietää ettei kyseinen henkilö ole edes tyyliäni, enkä varmati kävisi kuvasta tykkäämässä jos olisi tarve seläntakana jotain touhuta, mutt kyseessä on kuulemma hänen nolaamisensa.
Anyways nyt mies on 3 päivän ajan haukkunut minut alinpaan helvettiin tämän takia, ja haluaa erota. Olen tosi yllättynyt tästä reaktiosta sillä mielestäni asia ei ole näin vakava. Itselleni on tullut nyt fiilis että oonko mä oikeasti mogannut niin pahasti että kaikki yhteiset loppuelämän suunnitelmat heitetään hukkaan?? Surullinen ja turhautunut fiilis. Kai mä alan huomenna pakkaamaan kamoja, sillä en ole saanut miestä lepyteltyä mitenkään..
Kommentit (16)
Älä nyt hyvänen aika yritä lepytellä tuollaista, vaan ole kiitollinen, että pääset eroon. Kuulostaa sairaalta nostaa meteli jostain tykkäyksestä.
Minulla on useasti fiilis että ero olisi paras vaihtoehto sillä mies saa lytättyä minut suutuspäissään niin pieneksi, mutta olen liian rakastunut että osaisin päästää irti..
Ap
Yksi tykkäys facessa ja kolme päivää raivoamista ja erosuunnitelma?
Itse ymmärrän, että joku tykkäily voi loukata ja niistä pitää voida puhua. Mutta kyllä pari lausetta aiheesta riittäisi. Miehesi ylireagoi ja pahasti. Taustalla on jokin isompi ongelma.
Olen samaa mieltä! Aluksi kun hän ilmaisi loukkaantumisen menin lukkoon enkä jostain syystä halunnut puhu asiasta. Myöhemmin saatiin puhuttua asiasta kuin aikuiset, rauhallisissa merkeissä & fiksusti ja pyysin anteeksi. Sen jälkeen alkoi vasta tää kauhea haukkuminen ja syyttely? En ymmärrä... Kysyin vielä keskustelun päätteeksi että saatiinko puhuttua kaikki varmasti läpi, ja eikai mikään jäänyt häiritsemään.
Ap
Et ole vaan miehesi on ääni jotain vapautta tarvitsee kaikki meillä harrastetaan kimppakivaa 1 tai 2 kertaa kuukaudessa viikonlopun aikana jo 24 vuotta ja hyvin toimii kaikki huomio vaimon tyytyväisyyteen ja toiveisiin joskus myös 3 miehen voimin
Et ole vaan miehesi on ääni jotain vapautta tarvitsee kaikki meillä harrastetaan kimppakivaa 1 tai 2 kertaa kuukaudessa viikonlopun aikana jo 24 vuotta ja hyvin toimii kaikki huomio vaimon tyytyväisyyteen ja toiveisiin joskus myös 3 miehen voimin
po. drama king, kun puhutaan heteromiehestä
No huhhuh. Olisin jo pakannut veitseni ja lähtenyt. Eihän tossa miehen käytöksessä ole mitään järkeä.
JKimpassa nauttijat kirjoitti:
KIrjoitin että
miehesi on ääliö
puhelin muutti muotoon
miehesi on ääni
Kuulostaa sairaalloiselta mustasukkaisuudelta. Ei ainakaan meillä aiheuta kohtausta moiset. Äijällä on pelottavan huono tsetunto tai se on narsisti. Pikkuhiljaahan se alistaminen alkaa ja erolla uhkailu on jo sitä. Tee viisaasti ja etsi joku järkevä mies, ei tuollaisiin knnata tunteita tuhlata.
Kimpassa nauttijat kirjoitti:
JKimpassa nauttijat kirjoitti:
KIrjoitin että
miehesi on ääliö
puhelin muutti muotoon
miehesi on ääni
Tuo oli sinusta ainoa virhe tuossa lausehirvityksessäsi? Oletko kuullut välimerkeistä?
Kun mies tykkää nuoren naisen kuvasta, niin siitäkös vasta riita syntyy. Saako naiset kuitenkin tykätä nuorten miesten kuvista ja syyttä miestä siitä, jos loukkaantuu?
Tällöinhän miehet saa vapaasti katsella muita naisia, koska naisen päässä on vikaa jos loukkaantuu siitä.
Jeps jeps naiset.
Terkuin eräs tasa-arvoa kannattava nainen
On kaksi eri asiaa tykätä kaverin kuvaa ja kommentoida sitä flirttaillen. Kummasta oli kyse, ap?
Minusta tykkääminen on vain kohteliasta ja kuuluu asiaan. Mutta joku "wau kun sulla on komee perse" on jo vähäm sellaista, että siitä voikin loukkaantua.
Ja jos menit kommentoimaan jotenkin mieheesi negatiivisesti viitaten tyyliin "wau kun sulla on komee perse, et oo samanlainen korppuperä kun mun mies", niin varsinkin ymmärtäisin miehesi suuttumisen.
Mutta missään nimessä se nyt tietenkään ei ole mikään avioeron/avoeron paikka, jos olette asiasta kunnolla jutelleet, sinä olet pyytänyt anteeksi, ja mies on siihen kertaalleen jo tyytynyt.
Enemmän tuossa on sinulla ap suuttumiseen syytä. Mies nöyryyttää sinua ja lyttää. Hän on kerran jo tyytynyt selitykseen, mutta silti nostaa asian yhä uudelleen esille. Jos annetaan anteeksi ja sovitaa, sovitaan myös, eikä palailla alvariinsa asiaan.
Ehkä on tosiaan parempi lopettaa tuo suhde, jos teillä ei vielä ole lapsiakaan ja miehelle tuollainen totaaliraivari on tyypillistä. Haluatko oikeasti elää lopun elämääsi sellaisen ihmisen kanssa, joka saa irrationaalisista asioista kauheita raivareita ja uhkailee erolla pikkuasioista? Voin vakuuttaa sinulle - yhden erittäin helposti suuttuvan miehen vaimona - että ET halua. Nosta kytkintä, kun vielä voit. Et halua kulkea loppuelämääsi sukkasilla ja varoen, mistä mies mahtaa seuraavan kerran raivostua.
Itse en käytä somea niin paha itsensä kautta arvioida mutta nuo jutut ovat menneet niin pitkälle että ovat aika isoja.
Kannattaa päästää ukko menemään itse en ainakaan pidä terveenä.
Tosin syyt ovat varmasti ihan muualla en usko tämä on yksi ja ainoa selitys, ihan vaan halu erota voi olla yksi.