Missä maissa ootte käynneet
Minä itse olen käynnyt Ruotsissa, Virossa, Tanskassa, Espanjassa, Portugalissa, Kanariansaarilla, Ranskassa, Italiassa, Kreikassa, Cosilla ja Itävallassa. Missäs itse olet käynnyt ;) ;) ;)
T. 11.v poika.
Kommentit (16)
Yli 40 eri maassa ja monissa niistä kymmeniä kertoja, joissakin niistä ainoastaan muutamia kertoja.
35 maassa, joita en jaksa kaikkia luetella, mutta sanotaan että sekä suurissa ja tunnetuissa paikoissa, kuten Yhdysvallat ja Dubai, mutta myös pienissä ei-niin-suosituissa kohteissa kuten Latviassa, Liettuassa, Slovakiassa, Sloveniassa yms. Myös suomalaisten suosikeissa eli Kanariansaarilla (neljällä eri saarella), Kreikassa yms..
t. 17v tyttö ";) ;) ;)"
Pohjoismaat, venäjä, viro, Latvia, tsekki, Romania, Kreikka, turkki, tunisia, marokko, Egypti, Jordania, emiraatit, kanaria 2 kohdetta, madeira, Portugali, Espanja, Italia, Sveitsi, Itävalta, saksa, ranska, Monaco, britannia, hollanti, usa, kanada, Malesia, Thaimaa ja Australia.
Ruotsissa, Virossa, Thaimaassa, Turkissa, Dominikaanisessa tasavallassa, Saksassa, Ranskassa, Kanarian saarilla, Teneriffalla ja Latviassa
Ruotsi Viro Tanska Iso-Britannia Alankomaat Espanja Bulgaria Turkki ja Kreikka
Suomi, Ruotsi, Eesti, Norja, Sveitsi, Portugal, Espanja, Kreikka, Italia
Viihdyn melko hyvin Suomessa. Kerran oli matka myös varattuna Intiaan, mutta jouduttiin perumaan se.
Sinkkumies
Suomi, Ruotsi (sata kertaa), Norja, Viro (ainakin viisi kertaa), Espanja (mantereella kaks kertaa eri paikoissa, Kanariansaarilla ainakin neljä kertaa kolmella eri saarella), Iso-Britannia, Skotlanti,Unkari, Arabiemiraatit (useamman kerran), Jenkeissä (monta kertaa, joka puolella), Kanadassa, Ranskassa (pari kertaa eri paikoissa), Puola, Italia, Saksa.
yli 30, en jaksa luetella. Osassa useaan otteeseen.
Thaimaa, Viro, Tanska, Saksa, ruotsi, norja, Espanja, puola
Israel, Tanska, ruotsi, norja, Viro, unkari, alankomaat.
Olen käynyt Ruotsissa useammassa eri kaupungissa, Tanskassa, Virossa, Unkarissa, Ranskassa, Espanjassa, Kreikassa, Italiassa (Rooma, Firenze, Bologna, Venetsia jne.) ja viimeisempänä Norjassa.
t. 40- vuotias nainen
Kaksi kertaa Virossa (Tallinnassa), kerran Italiassa (Roomassa).