Naiset. Miksi ette käy päivittäin suihkussa?
Kommentit (42)
kerran tai kaksi päivässä lukuunottamatta jotain juopponarkkareita tms.
mutta siis tää on järkyttävää jos nää " kaks kertaa viikossa" suihkussa jutut on tosia!
Silloin käyn aina jos olen urheillut tai hikoillut paljon, vaikka päivittäin. Mutta yleensä joka toinen päivä käyn.
Ja sitä päivittäinen peseytyminen nimenomaan on.
Kerran tai kaksi viikossa ei ole riittävä määrä.
Mielenkiintoista sinänsä, mutta yksikään teistä ei maininnut, että peseytyy yhdynnän jälkeen tai ennen sitä. Eikö teillä ole seksielämää vai jätättekö värkin pesemättä yhdynnän jälkeenkin? Yök!
Entä kuukautisten aikaan? Mahtaa olla aikamoinen haju...
Saippuaa käytän kainaloihin ja parikertaa viikossa muualle kroppaan saippuapesu.
Vierailija:
Ja sitä päivittäinen peseytyminen nimenomaan on.
Kerran tai kaksi viikossa ei ole riittävä määrä.Mielenkiintoista sinänsä, mutta yksikään teistä ei maininnut, että peseytyy yhdynnän jälkeen tai ennen sitä. Eikö teillä ole seksielämää vai jätättekö värkin pesemättä yhdynnän jälkeenkin? Yök!
Entä kuukautisten aikaan? Mahtaa olla aikamoinen haju...
Se ei vain tarkoita suihkussa käymistä minulle vaan alapesua.
ite pesen noin, vuorokauden välein alapään ja ihan vedellä. Ja tuoksun muuten ihanalle aina, koska käytän upeeta ja kallista parfyymiä. Jalkahikeni ei haise, koska vaihdan sukat joka päivä. Ja paidan, ja käytän suihkutettavaa deodoranttia. Käyn joka toinen pvä suihkussa. Hikoillu jos oon tai urheillu ni silloin käyn aina. Mieheni käy kerran päivässä.
Vierailija:
ite pesen noin, vuorokauden välein alapään ja ihan vedellä. Ja tuoksun muuten ihanalle aina, koska käytän upeeta ja kallista parfyymiä. Jalkahikeni ei haise, koska vaihdan sukat joka päivä. Ja paidan, ja käytän suihkutettavaa deodoranttia. Käyn joka toinen pvä suihkussa. Hikoillu jos oon tai urheillu ni silloin käyn aina. Mieheni käy kerran päivässä.
pissaa. Emätin on itsepuhdistuva elin.
22 eli perjantaisaunoja
Ja tosiaan, peseydyn aina yhdynnän jälkeen mutta en käy suihkuissa.
Vierailija:
pissaa. Emätin on itsepuhdistuva elin.
Kyllä ne limat ja mahdolliset spermat siitä häpyhuulten alueelta kannattaa huuhdella pois, muuten niitä hajuhaittoja tulee. Työssäni on tullut ihan tarpeeksi vastaan näitä naisia jotka eivät pese alapäätään siksi että se ei heidän mielestään ole tarpeellista. Eivätkä ne naiset edes taida tajuta haisevansa, kaikkeen kun tottuu...
Jos pestään alapää, kainalot, kasvot ja vielä jalatkin päivittäin, mutta ei käydä suihkussa????
Eli alapää käsisuihkulla, kädet,kasvot ja kainalot lavuaarin ja raanan vaulla, jalat..missä????
Ennemmin mä nyt menen sinne suihkuun ja hoidan koko homman yhdellä kertaa! :D
ja useimmiten illallakin, varsinkin jos olen ollut salilla. jos olen todella väsynyt, niin sitten en käy illalla. mutta alapään kyllä pesen iltaisinkin. ja hampaat pesen joka aamu ja ilta.
Vierailija:
Jos pestään alapää, kainalot, kasvot ja vielä jalatkin päivittäin, mutta ei käydä suihkussa????
Eli alapää käsisuihkulla, kädet,kasvot ja kainalot lavuaarin ja raanan vaulla, jalat..missä????
Ennemmin mä nyt menen sinne suihkuun ja hoidan koko homman yhdellä kertaa! :D
Vanha äitini kyllä pesee suihkun alla. Vähemmän siinä aikaa menee kuin suihkussa, suihkun jälkeen kuivaminen ja rasvaaminen vie aikaa.
Etenkään näin talvisin.
On helpompaa pestä alapää, kainalot ym. erikseen kuin mennä suihkuun ja tehdä rasvausoperaatio joka sekään ei auta. Iho kutisee, kuivuu ja hilseilee silti.
Ymmärsitkö? Kykenetkö ymmärtämään?
enkä saippuoillakaan läträä liikoja. Rasvaan hiukan kostean ihon, niin neuvoi lääkäri!
Pari kertaa kuussa homssuilen kotona koko päivän, en silloin välttämättä suihkuile.
En vaan osaa mennä nukkumaan,jos en ole suihkunraikas ja aamulla on pakko käydä suihkussa ennen kun lähtee mihinkään. iltaisin rasvaan koko kropan perusvoiteella ja hyvin iho kestää " lutraamisen" .
mahtaa silli lemuta!