Tiesitkö, että Cheek polttaa tupakkaa?
”Voi vittu, mitä tästä tulee”, Tiihonen jännittää ja vaikeroi.
Manageri Carla Ahonius hymyilee rauhoittelevasti ja vastaa: ”Tästä tulee tosi siistii.”
Siis ei mitenkään satunnaisesti vaan, että hän on tupakoitsija. Tiesitkö myös, että hän kiroilee jatkuvasti ja on melko viinaanmenevä?
Ote HS haastattelusta:
”On kyllä erikoinen fiilis”, Tiihonen sanoo ja nappaa pikkupöydältä karkkien, sipsipussien ja suklaapatukoiden seasta Jaloviina-pullon. Hän rasauttaa korkin auki ja hulauttaa reilun huikan suoraan pullon suusta.
”Ei saatana, mennään röökille”, Tiihonen puuskahtaa.
Tässä kohdassa kirjoitusta lienee paikallaan lyhyt tiedonanto. Tästä eteenpäin Jare Tiihosen sitaatteihin ei enää kirjata hänen runsaasti viljelemiään voimasanoja. Lukija voi toki halutessaan itse kuvitella ne paikalleen kuhunkin repliikkiin."
Kommentit (16)
Siis ei mitenkään satunnaisesti vaan, että hän on tupakoitsija. Tiesitkö myös, että hän kiroilee jatkuvasti ja on melko viinaanmenevä?
*Tuo piti olla alussa
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka polttaa?
Ei kai siinä mitän. Aiemmin vaan loi imagoa terveellisenä ja hyvinkäyttäytyvänä miehenä. No mutta paskaahan se on ollut. Pahoinpitelytuomiot jne.
Taas joku uusi markiinointikikka tämä "hei oikeesti oon ihan tosi tosi paha poika!"
Kuvissa oon nähny sähköröökin sillä ja ehkä joskus sikarin jos nyt en ihan väärin muista...
Pari vuotta sitten Cheek fanit täällä vielä inisi, että EI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA MEIDÄN PIKKU JARE MUSSUKKA UNELMAVÄVY!!! Nyt sitten ollaan, että "Entä sitten"? Myöntäkää nyt, että edes hieman ottaa päähän kun Cheek onkin oikeasti aika ressukka :) Huomiohakuinen narsku se on aina ollut, mutta nyt vielä tämä.
Cheek aloitti vakituisen röökinpolton vasta yli kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitän. Aiemmin vaan loi imagoa terveellisenä ja hyvinkäyttäytyvänä miehenä. No mutta paskaahan se on ollut. Pahoinpitelytuomiot jne.
Taas joku uusi markiinointikikka tämä "hei oikeesti oon ihan tosi tosi paha poika!"
milloinka se on luonut imagoa terveellisesti elävästä miehestä? ikiä ei ole sanonut harrastavans esim liikuntaa tai syövänsä terveyspöperöitä. Kyllähän sen ulkonäöstä näkee että roskaruoka maittaa kun naama on niin turvoksissa.
Anna Abreu polttaa kuin korsteeni, vaikka on oikeasti usein väittänyt että elää huipputerveellistä elämää. Toisin kuin Cheek joka ei ole sellaista kusettanut.
Niinhän ne mt-ongelmaiset usein tekee.
Mitä siitä sitten, pitäisikö sitä ihmetellä, että Tauski juo viinaa?
Onhan se giikkikin taiteilija. Vaikka en pysty kuuntelemaan sen musiikkia mutta sehän on makuasia. Kuitenkin taiteilijoille on aina maistuneet pikku paheet joita kutsutaan päihteiksi. Tupakka on haitallinen mutta pahempiakin käyttävät kuten alkoholia. En yllättyisi vaikka giigillä olisi jotain jauhoa mennyt nenäänkin. Suorastaan todennäköistä pintaliito jätkältä.
Pete Parkkonenkin polttaa. Kerran bongattiin ruotsinlaivalta nurkan takaa pahanteossa :)
Onhan se nyt vitu mageeta vetää spadduu hei!