Mitä herkkua tekee mieli juuri nyt?
Mulla viinilehtikääryleitä ja pähkinäsuklaata <3
Kommentit (30)
Oikein perisuomalaista mustikkapiirakkaa ja niitä ihania, kirpeitä sini-pinkkejä colapullokarkkeja.
/ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Munaa :D
N18
Oho! Meni näin pitkä aika. Kun näin otsikon kuvittelin tämän olevan ihan ensimmäisiä vastauksia.
Flunssainen olo ja ei tee mieli mitään herkkua.
Oih, tuliset tortillat ois kyllä superhyviä nyt! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa :D
N18
Oho! Meni näin pitkä aika. Kun näin otsikon kuvittelin tämän olevan ihan ensimmäisiä vastauksia.
Näitä vastaavia on täällä ollut jo oarikymmentä, mutta nuo mieliteot modetetaan koko ajan pois. Täysin sairasta ja mielivaltaista.
Turkinpippureita ja lasi kylmää rieslingiä.
Ritarijuustoa!! Mutta mä ostan sitä vain viikonlopuksi, Perjantaina alkaa mun "karkkipäivä".
Vierailija kirjoitti:
Pizzerian pizzaa ja kylmää coca colaa :) Myös maitokahvi tuoreen pullasiivun kanssa maistuisi, mutta en voi enää tähän kellonaikaan juoda kahvia eikä sitäpaitsi ole pullapitkoa.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Miksi mä aloin lukemaan tätä ketjua...Pizzerian pizza... tulikuumaa, paljon juustoa. Melkein itkettää, oispa ihanaa:).
Mokkapaloja