Taidan lopettaa perheelle ruuan laittamisen
Kun ei mikään kelpaa ja kaiken saa heittää pois. Tänään tein spagettivuokaa eipä kelvannut miehelle eikä lapsille. Onko teistä spagettivuoka pahaa ruokaa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Maistuis ainakin mulle. Törkeää jos ei mieskään syö!
Joo ei se syö. Kohta saavat elää pelkillä hampurilaisilla, hot dogeilla yms ja teen vain itselleni ruokaa.
Laita heidä tekemään ruokaa, tai jakakaa vuorot, myös lasten kesken.
Osaatko tehdä ruokaa? Mitä aineksia sulla oli tuossa spagettivuoassa? Mitä mausteita?
Joko oot todella surkea kokki tai perheenjäsenesi ovat täysiä moukkia. Lasten osalta vastuu lienee sinullakin osittain siis. Mä söisin spagettivuokaa!
Älä nyt pois heitä, ruokaa voi pakastaa ja syödä itse myöhemmin. Tee vain itsellesi hyvää ruokaa ja anna perheen olla syömättä jos ei kelpaa.
Onpa kummallista jos miehelle ei ruoka kelpaa. Lapset on välillä nirsoja mut yleensä miehet vetelee kaiken :D
Vierailija kirjoitti:
Osaatko tehdä ruokaa? Mitä aineksia sulla oli tuossa spagettivuoassa? Mitä mausteita?
Tein sen myllyn paras ohjetta mukaillen ja olen kyllä melko hyvä kokki. Olen ollut joskus keittiössäkin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei mikään kelpaa ja kaiken saa heittää pois. Tänään tein spagettivuokaa eipä kelvannut miehelle eikä lapsille. Onko teistä spagettivuoka pahaa ruokaa?
Mistä me voidaan tietää, mitä sulla siinä spagetti vuuassa on. Vaikee arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallista jos miehelle ei ruoka kelpaa. Lapset on välillä nirsoja mut yleensä miehet vetelee kaiken :D
Sillä kun on stressi niin se ei juuri syö. Kai sitä voisi sanoa että sillä on jonkun sortin anoreksia. Laihtunut taas hirveästi viime viikkoina vaikka on muutenkin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sen myllyn paras ohjetta mukaillen ja olen kyllä melko hyvä kokki. Olen ollut joskus keittiössäkin töissä.
Ei kerro yhtään mitään. Keittiössä työskentely ei takaa hyvää ruuanlaittotaitoa. Epäilyttää jo toi "myllyn paras"
Joo, vaikeaa on kans täällä tehdä ruokaa, joka miellyttäisi sekä miestä että tytärtä. Mies tykkäisi mausteisista ja paljon kasviksia sisältävistä ruoista, tytär taas söisi mieluiten lihapullia ja makaronilaatikkoa ja kasvikset/mausteet ruoassa on nou nou. Ja aina tulee kommentteja, miksei ole sitä ja tätä. Lihapullat eivät ole riittävän pyöreitä, miksei ole lisukesalaattia tehtynä, miksi on taas tätä ruokaa, miksei koskaan ole jotain muuta ruokaa. Yritä siinä sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä kun on stressi niin se ei juuri syö. Kai sitä voisi sanoa että sillä on jonkun sortin anoreksia. Laihtunut taas hirveästi viime viikkoina vaikka on muutenkin hoikka.
Et ajatellut miehelle apua hakea?
Mies lääkäriin jos sillä anoreksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ajatellut miehelle apua hakea?
En kun ei ketään voi hoitoon pakottaa.
Meillä sentäs mies syö yleensä kaikkea mitä teen ja kehuukin vielä, mutta lapsille ei kelpaa mikään. Monta kertaa on ap:n kanssa samat mietteet että nyt loppu!
Minä kanssa. Lapsille ei kelpaa mikään ja mies on sellainen jätemylly ettei enää muista 5min. ruokailusta mitä meillä oli ruokana. 30-60 min. teet ruokaa, lapset käy pyörittämässä ruokaa lautasella ja mies hotkasee minuutissa puolen tunnin työn niin kyllä siinä miettii miksen vain kävisi joka päivä yksin ulkona syömässä.
Maistuis ainakin mulle. Törkeää jos ei mieskään syö!