Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka pitävät enemmän pienistä kuin isoista tisseistä...

Vierailija
25.10.2016 |

...onko teillä kuitenkin turn off se että nainen on täysin rinnaton?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-miehet.

Vierailija
2/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat homoja. Tai bissejä. Tykkäävät ottaa poikamaiset naisensa takaapäin ja silmät kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tissien koolla ei ole väliä, mutta muodolla on. On rumia isoja rintoja ja rumia pieniä rintoja.

Vierailija
4/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...onko teillä kuitenkin turn off se että nainen on täysin rinnaton?

Ei ole.

Vierailija
5/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä vähän. Pienet tissit on todella hyvännäköisiä mutta joku raja siinäkin.

Vierailija
6/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rinnaton niin kuin mies, vai "rinnaton" eli pienet tissit?

Vierailija
7/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan täydellinen turn-off ole koska nainen on paljon muutakin kuin rinnat...

Vierailija
8/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kelpaa pienet rinnat ja ei rinnattomuuskaan haittaa, jos on hyvän näköinen.

Vierailija
9/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies kiihottuu tisseistä, valitettavasti markkinoilla on vielä paljon kaappihomoja.

Vierailija
10/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan isoja silikonipallukoita. Parhaat on pienet luomut, mutta ei mitään vikaa ns. rinnattomassa naisessakaan. Kyllä muut asiat ratkaisevat.

Vierailija
11/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin rinnaton niin kuin mies, vai "rinnaton" eli pienet tissit?

Miehet eivät yleensä ole täysin rinnattomia. Löytyy joko rintalihakset tai miestissit. Nainen voi sitä ollakin.

Vierailija
12/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppeliparaati vastailemassa 😜

Vierailija
13/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ovat homoja. Tai bissejä. Tykkäävät ottaa poikamaiset naisensa takaapäin ja silmät kiinni.

Hahah, pelkästään pienet tissithän tekee heti poikamaiseksi. Eli ilmeisesti jos miehelle lätkäistään tissit, hän on sitten naisellinen kun kehon muoto ei merkkaa mitään?

Vierailija
14/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pienet A-kupit on minun ihanteeni, ottaisin mieluummin täysin tissittömän kuin isotissisen (lehmärinnat on turn off minulle).

Vierailija
15/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tissien koolla ei ole väliä, mutta muodolla on. On rumia isoja rintoja ja rumia pieniä rintoja.

No jos nainen on täysin rinnaton niin ei niillä rinnoilla mitään muotoakaan ole.

Vierailija
16/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä leimaatte pienitissisistä pitävät miehet homoiksi/bisseiksi olette aika lapsellisia. Kaikki tietää että pieniä tissejä fanittavilla miehillä on useammin taipumusta pikemminkin pedofiliaan.

Vierailija
17/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa pienirintaiset ylpeitä omasta naisellisuudestanne. Meitä jotkä pidämme teitä seksikkäämpinä kuin suuria pallorintoja löytyy kyllä. Ja nuo homoista huutelijat tässä ketjussa ovat ihan WT-porukkaa.

Vierailija
18/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista tisseistä meuhkaavat miehet on yleensä aika lapsellisia juntteja, kuten tämänkin ketjun kommenteista näkee.

Vierailija
19/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoista tisseistä meuhkaavat miehet on yleensä aika lapsellisia juntteja, kuten tämänkin ketjun kommenteista näkee.

En sanoisi että pelkästään miehet meuhkaavat isoista tisseistä, moni (itse isotissinen) nainenkin vänkää että nainen ei ole NAINEN ilman niitä mätisäkkejä.

Vierailija
20/29 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kokonaisuudesta. Jos rinnattomuuteen yhdistyy myös kapea lantio ja muutenkin pieni koko niin se on jonkinlainen turn off. Muuten sillä ei ole väliä.

Vai oletteko naiset sitä mieltä ettei se olisi mikään ongelma jos miehellä on 10-vuotiaan pojan vartalo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi