Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset silmälasit?

Vierailija
25.10.2016 |

Mun ystävä sanoi, että mun silmälasit näyttää vanhanaikaisilta. Yllätyin vähän, en ollut lainkaan ajatellut niiden olevan jotenkin oudot tai vanhanaikaiset, itseasiassa mielestäni ihan kivat.

Tästä voi siis vetää johtopäätöksen, että mä olen totaalisen pihalla siitä, mitkä asiat näyttää kivoilta ja muodikkailta.

Voisitteko te, jotka olette paremmin kärryillä kertoa, millaiset silmälasit on tätä päivää? Ymmärrän, että kasvojen muoto, hiukset, ym. vaikuttaa paljon, mutta jos kertoisitte edes jotain suuntaa, niin tietäisin vähän millaisia lähteä katsomaan.

Kiitos paljon!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään muodikkaita on isot, pyöreämuotoiset ja kissalasit. Vanhanaikaisia on ne kulmikkaat pienilissiset ja leveäsankaiset lasit.

Vierailija
2/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi viisainta mennä johonkin kivaan liikkeeseen ja kysellä ammattilaisilta? Täällä on vähän vaikea alkaa neuvoa kun ei tiedä sun naamasta eikä tyylistä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään semmoisista missä on ne kehykset mahdollisimman ohuita ja näkymättömiä. Sitä enemmän mummolasin näköiset mitä paksummat kehykset.

Vierailija
4/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi viisainta mennä johonkin kivaan liikkeeseen ja kysellä ammattilaisilta? Täällä on vähän vaikea alkaa neuvoa kun ei tiedä sun naamasta eikä tyylistä yhtään mitään.

Totta puhut, näinhän se toki on.

Mutta naama on tavallinen, tyyliä ei ole, tai jos on, niin se on ilmeisen vanhanaikainen.

Mutta tosta ekasta vastauksesta oli jo hyötyä, kiitti!

Ap

Vierailija
5/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotijuttuja kannattaa silmälaseissa miettiä vain sellaisen, jolla on vähän dioptereita, ei hajataittoisuutta eikä ainakaan moniteholinsseille tarvetta. Siis sellainen, joka pystyy ostamaan lasit kerran vuodessa aina trendien mukaan. Hankin nämä lasini viime maaliskuussa, ja tiedän, että näiden on kestettävä vähintään viisi-kuusi vuotta, mahdollisesti kauemminkin, koska minulla on oikeasti huono näkö ja lasit ovat aina kalliit (nämä olivat yli 800 €, ja ilman linsseistä saamaani 60 prosentin alennusta olisin maksanut yli 1500 €). Valitsin siis mahdollisimman klassiset ja ajattoman näköiset pokat, jotka nykytrendin mukaisesti olivat hieman isommat kuin viimekertaiset, vuonna 2010 hankkimani.

Vierailija
6/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvastauksen kirjoittaja jatkaa, että vaikka tämä on nyt muodikasta, ja vaikka isommista ja pyöreämmistä laseista todennäköisesti löytyy joka naamaan sopivia siinä kuin pienistä ja kulmikkaistakin laseista, ei ole mitenkään kiellettyä käyttää epmuodikkaita pokia, klassisia pokia väärän värisiä pokia tai mitä nyt huvittaa tai sattuu kaapista löytämään.Eikä ole mikään pakko pitää sellaisia laseja, jotka kelpää kaverille - sullehan niiden pitää kelvata!

Vierailija
7/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tulossa muotiin tehottomat lasit. Hanki pykälää tehottomammat lasit ja ole mukana siristelevien trendipellejen joukossa!

Vierailija
8/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene optikolle. Siellä ne tietää.

Vierailija
9/9 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkösvastauksen kirjoittaja jatkaa, että vaikka tämä on nyt muodikasta, ja vaikka isommista ja pyöreämmistä laseista todennäköisesti löytyy joka naamaan sopivia siinä kuin pienistä ja kulmikkaistakin laseista, ei ole mitenkään kiellettyä käyttää epmuodikkaita pokia, klassisia pokia väärän värisiä pokia tai mitä nyt huvittaa tai sattuu kaapista löytämään.Eikä ole mikään pakko pitää sellaisia laseja, jotka kelpää kaverille - sullehan niiden pitää kelvata!

Totta tämäkin. Hätkähdin vaan tuota ystäväni kommenttia ja vähän loukkaannuinkin. Sitten aloin miettimään, että asiassa taitaa olla perää. Mä olen viime vuosina unohtanut itseni täysin, ei mulla ole kivoja kenkiä, laukkuja, tyylikästä kampausta, eikä nykyaikaisia silmälaseja.

Ehkäpä mun on aika panostaa itseenikin ja aloittaa sitten vaikka niistä silmälaseista.

Saisinpa jostain jonkun tyylikonsultin!

Mutta kiitti kaikille vastaajille!

Ap