Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terskan koon merkitys?

Vierailija
25.10.2016 |

Kuinka paljon naisen nautintoon vaikuttaa peniksen terskan koko? Itselläni suht pitkä pensseli mutta terskasta kapea, ehkä 8cm ympärykseltään. Tuntuu että tarvitsisin vähän lisää paksuutta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusautat sen kaksikerroin niin susta saa vielä kehityskelpoisen panon.

Vierailija
2/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapenee terskaa kohti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on iso terska, oikea tatti. Kyllä on naisille kelvannut.

t. pervo-kake

Vierailija
4/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kapenee. Ap.

Vierailija
5/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on möykkyterska, olen tyytyväinen siihen.

Vierailija
6/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terska on siittimen nuppi. Se on mulla paljon paksumpi kuin varsi. Sen jälkeen, kun kävin leikkauttamassa esinahan pois, niin naiset ovat nauttineet enemmän panoista. Uskon, että terskani toimii kuin mäntä sylinterissä, kun panen.

Vierailija
7/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on möykkyterska, olen tyytyväinen siihen.

Möyttyteraka varmaan tarkoittaa sitä että terska on niin paksu ettei mahdu esinahan sisälle, ainakin minulla on sellainen terska.

Vierailija
8/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaamattomathan haisee varmaan jo minuutin päästä viime pesusta....

Ei koskaan kiinnostanut eikä kiihottanut.

Miksi muuten yleensä ne miehet, joilla leikattu pois esinahka, niin tuntuvat pesevänkin enemmän ja pitävän kalunsa puhtaana? Ovat sitten siistimpiä kai ja tietävät ettei haiseva tunkio ketään kiihota....

Jos leikkaamaton ja leikattu ovat vrk pesemättä, leikattu ei juuri silloinkaan lemua, ei kerry paskaa , mutta leikkamaton haisee kilsan päähän

Vierailija
9/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on terskan ympärys noin 15 cm. Kerran on ollut tilanne että naisella on ollu vaikeuksia ottaa suihin. Muuten ei ole tullu palautetta suuntaan tai toiseen.

M37

Vierailija
10/20 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kookas sulla.

N24

Vierailija
11/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan poistaminen on silpomista ja muutenkin luonnotonta. Terskasta lähtee tunto, koska nahka ei suojaa sitä. Herkkyys siis katoaa. Vanhemmalla iällä potenssi katoaa nopeammin kuin normaaleilla miehillä. Runkkaaminen on mahdotonta. Nainenkaan ei voi sitä tiedä. Lisäksi ensimmäinen työntö naiseen on vaikeampi molemmille. Säälin niitä miehiä, joille on käynyt niin huonosti.

Vierailija
12/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti samaa mieltä edellisen kanssa. Nahaton mies on kauhistus.

Vierailija
13/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että jos terska on kun kynän pää niin se ei ole hyvä juttu, pistelee niin perkeleesti Terveisin: Sukkulan uhri

Vierailija
14/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan koolla on mielestäni iso merkitys.

Vierailija
15/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso terska on kiihottava ja kaunis.

n27

Vierailija
16/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 sentin ympäryksen terskat on aika tavallisia niin kuin yli 190 senttiset naisetkin.

Vierailija
17/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 15 sentin ympäryksen terskat on aika tavallisia niin kuin yli 190 senttiset naisetkin.

Vähemmän yleisiä molemmat, mutta kumpiakin on. Itselläni on jo levossa terskan kohdalta ympärys 12 cm.

M33

Vierailija
18/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahan poistaminen on silpomista ja muutenkin luonnotonta. Terskasta lähtee tunto, koska nahka ei suojaa sitä. Herkkyys siis katoaa. Vanhemmalla iällä potenssi katoaa nopeammin kuin normaaleilla miehillä. Runkkaaminen on mahdotonta. Nainenkaan ei voi sitä tiedä. Lisäksi ensimmäinen työntö naiseen on vaikeampi molemmille. Säälin niitä miehiä, joille on käynyt niin huonosti.

Niin. Esinahan poisto onkin sellainen lääketieteellinen korjaustoimi, mikäli on liian tiukka esinahka, eikä edes venyttämällä korjaannu.  

Joku mainitsi, että ympärileikatut pesevät enemmän vehjettään, niin tottakai, kun ovat kärsineet kireästä esinahasta ja sen alle kertyneestä kammottavasti haisevasta mönjästä jossakin vaiheessa, niin ehkä traumatisoituneet pesemään sitä mieleen jäänyttä pahaa hajua edelleenkin sieltä pois, vaikkei sitä enää edes olisikaan.

Ihmismieli on siinä mielessä kummallinen.

Vierailija
19/20 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tutkittu. Itä-Suomessa todettiin, että terska on miehelle luotu jotta naisesta tuntuu hyvältä. Länsi-Suomessa, että miehestä tuntuu hyvältä. Turussa sitävastoin totesivat, että terska antaa runkatessa hyvän pidon.

Vierailija
20/20 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaamattomathan haisee varmaan jo minuutin päästä viime pesusta....

Ei koskaan kiinnostanut eikä kiihottanut.

Miksi muuten yleensä ne miehet, joilla leikattu pois esinahka, niin tuntuvat pesevänkin enemmän ja pitävän kalunsa puhtaana? Ovat sitten siistimpiä kai ja tietävät ettei haiseva tunkio ketään kiihota....

Jos leikkaamaton ja leikattu ovat vrk pesemättä, leikattu ei juuri silloinkaan lemua, ei kerry paskaa , mutta leikkamaton haisee kilsan päähän

Höpö höpö, eikä haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi