Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en voi päästää irti?

Vierailija
25.10.2016 |

Olemme miehen kanssa eroamassa 20 vuoden yhteiselon jälkeen. Huonosti on mennyt jo vuosikaudet ja molemmilla on ollut myös ulkopuolisia suhteita, tosin toisen tietäen. Toinen asunto on järjestetty, asiat sovittu mutta kumpikaan ei osaa päästää irti. Miten tästä pääsee eroon?

Emme voi jatkaa yhdessä, emme rakasta toisiamme emmekä usein nauti toistemme seurasta, päinvastoin. Olemme nukkuneet eri huoneissa jo vuoden. Lähdön hetkellä kummallakaan ei vaan ole rohkeutta tehdä sitä lopullista päätöstä. Miten tässä näin kävi?

Emme pääse kumpikaan jatkamaan elämäämme emmekä voi tulla onnelliseksi, kun kituutamme parisuhteessa, jolla ei ole onnistumisen mahdollisuuksia. Siltikään emme kykene eroamaan. Mitä olette tehneet vastaavassa tilanteessa? Miten pystyitte päästää irti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä saa voimia päästää lopullisesti irti. Haluaisin itsekin tietää. Olen hieman samanlaisessa tilanteessa parhaillaan. Ollaan koitettu miehen kanssa pariin kertaan asua eri asunnoissa koska yhteiselo vaan ei ole sujunut. Ulkopuolisia suhteita on myös ollut, mutta niitä on salailtu. Nyt viimeinen vuosi on ollut todella paha kaikin puolin. Ollaan siis myös asuttu eri huoneissa, eikä mitään yhteistä ole enää ollut. Olen itse ollut uskollinen ja halunnut uskoa parempaan tulevaisuuteen ja siihen että löydetään vielä näiden viidentoista vuoden jälkeen se juttu joka meidät aikoinaan yhdisti. Meillä on lapsi mutta se ei tietenkään riitä syyksi kituuttaa päivästä toiseen. Mulla on vuoden sisällä sattunut tosi kurjia juttuja ja olisin tarvinnut mieheltä tukea. En ole saanut. Olen siis jäänyt työttömäksi, menettänyt lähipiiriin kuuluvan henkilön, olen kärsinyt ahdistuksesta ja masennusoireista. Mies ei ole kiinnittänyt mitään huomiota pahaan olooni vaan jatkanut elämäänsä. Nyt viikonloppuna löysin taas hänen läppärilaukustaan todisteita uskottomuudesta. Hän siis tekee järkyttävän pitkiä "työpäiviä". Nyt on olo täysin tyrmistynyt ja voin pahoin. Haluan lähteä pois, olen etsinyt asuntoja netistä, mutta se viimeinen sysäys tarvisi vielä saada. Oikeastaan hidasteena on juurikin työttömyyteni. En saa palkkaa tällä hetkellä, eikä ole tietoa koska töitä edes saan. Asunnon vuokraamiseen menee hurjasti rahaa kuitenkin. En näe siltikään itseäni kärsimässä täällä enää yhtään. Hankala tilanne täälläkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme