En voi elää ilman aurajuustoa! Kun miesystäväni ei näe, syön sitä veitsellä suoraan paketista!
Kommentit (23)
Niin me kaikki, meillä syö lapsetkin. Murtavat sormin palasia jääkaapin oven välissä..
Valion Aura on sinihomejuustoa. Näin ollen nimi kirjoitetaan Aura-juusto.
Minä en voi olla syömättä Omo Sensitive pyykinpesujauhetta. Ostan sitä ison paketin ja aina vessassa käydessäni koskettelen ihanaa jauhetta käsilläni, haistelen sitä ja kun en enää meinaa kestää niin laitan sitä lusikallisen suuhun ja syön. Kyseessä siis teelusikka ja pieni sellainen. Lusikallisia menee noin 5-7 vuorokaudessa. Olen tehnyt tätä vuodesta 2008 lähtien ja täysin kunnossa.
Fantasioin että voisin syödä vain tuota enkä tarvitsisi normaalia ruokaa ollenkaan.
Sehän ei nykyään ole edes hyvää enää. En ymmärrä miten ne senkin on pilanneet mutta aiemmin tykkäsin siitä tosi paljon mutta nykyään ei tee enää yhtään mieli. Sanoisin jopa, että aurajuusto on pahaa.
Pica-syndrooma kirjoitti:
Minä en voi olla syömättä Omo Sensitive pyykinpesujauhetta. Ostan sitä ison paketin ja aina vessassa käydessäni koskettelen ihanaa jauhetta käsilläni, haistelen sitä ja kun en enää meinaa kestää niin laitan sitä lusikallisen suuhun ja syön. Kyseessä siis teelusikka ja pieni sellainen. Lusikallisia menee noin 5-7 vuorokaudessa. Olen tehnyt tätä vuodesta 2008 lähtien ja täysin kunnossa.
Fantasioin että voisin syödä vain tuota enkä tarvitsisi normaalia ruokaa ollenkaan.
Jotkut polttaa tupakkaa tai juo viinaa... Etkö voisi harkita? Lopeta nyt vittu tuollainen hölmöily.
Väiti kirjoitti:
Pica-syndrooma kirjoitti:
Fantasioin että voisin syödä vain tuota enkä tarvitsisi normaalia ruokaa ollenkaan.Jotkut polttaa tupakkaa tai juo viinaa... Etkö voisi harkita? Lopeta nyt vittu tuollainen hölmöily.
Minä en polta enkä juo, edes kahvia. Tuo rakas jauhe on ainoa paheeni ja siitä en luovu ikinä. Jos kuolen, kuolen onnellisena.
Vaihda se pyykkijauhe vaikka sitten kahviin sekä tupakkiin ja viinaan. Olisi paljon terveellisempää.
Olisi kyllä kiva nähdä kun Omo pieree saippuakuplia.
Miten niin et voi elää ilman? Ei se nyt jumalauta happea ole. Et halua elää ilman, se on aivan eri asia.
En halua mitään muuta kuin Omo Sensitiveä.
Minulla on myös 40 litran muovilaatikot, jotka olen täyttänyt kahdella muulla lempijauheellani, Omo Brilliant colorilla sekä Bioluvil Colorilla. Näillä pesen käsiäni. Brilliant Colorin sekaan kaadan mitallisen vettä ja se kovettuu vuorokaudessa ihanaksi palaseksi jota sitten murustan käsieni välissä, kastelen ja hieron käsiini. Bioluvil Colorista muotoilen palloja ja annan niiden kuivua peilikaapissa noin tunnin ja se on muuttunut ihanaksi murenevaksi saippuaksi. Käsieni iho on pehmeä ja sileä kuin vauvanpylly, tällaista lopputulosta ei saa käsiä kuivattavalla saippualla.
Rahaa tähän harrastukseeen menee kun käsieni kautta kulkee melkein 4kg pesuainetta viikossa mutta se on sen arvoista. Sensitiveä käytän vain herkutteluun.
Ja hauskinta on että en käytä noita zeoliittisia jauheita pyykinpesuun ollenkaan, vain hajusteetonta nestemäistä. Jauheet ovat vain omiin leikkeihini.
Omoseksuaalista en ole ennen kuullutkaan..
Ellet jopa Bi-Omoseksuaali, kun Bioluvilkin kerta käy.
Mutta hei pesuaineen pureskelija, eikö se maistu pahalle? Myrkylle? :O oot ihan pimeä, tiedät varmaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei pesuaineen pureskelija, eikö se maistu pahalle? Myrkylle? :O oot ihan pimeä, tiedät varmaan sen.
Ei todellakaan. Se maistuu samalle miltä ulkona kesäpäivänä kuivatettu pyykki tuoksuu, sekoitettuna hieman merituuleen. Taivaallinen maku. Olen pimeä. Mutta ei minulla muutakaan huvia, harrastusta tai kiinnostuksen kohdetta elämässäni ole kuin nuo pesujauheet. Olen aivan totaalisen koukussa. Saan niistä
Valtavaa lohtua ja tyydytystä.
Saattanut syntyä peruuttamattomia vammoja jo ensimmäisen likouksen yhteydessä.
Tavallaan tuli himo maistaa pyykinpesu jauhoa. 😂
Mitä sinä homejuuston ahmija millään veitsellä teet, haukkaa reilusti reunasta vaan! Kaikke ne ihmiset kitusiinsa tunkevatkin kuin Omoa ja homejuustoa. Suolet ja mahalaukku muljahtelevat jo ajatellessakin.
Mä jäin kiinni yks ilta, kun söin aurajuustoa oltermannisiivuun käärittynä... :D