Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v poika kulkee vielä hupparissa kouluss. Nollasta viiteen astetta aamuisin

Vierailija
25.10.2016 |

Vaikka illalla sanon asiasta niin siellä se takki taas roikkuu naulakossa. Uhkasin jo että seuraavaksi käyn viemässä luokkaan sen jos ei ite tajua että täytyy ottaa jo takki.

Mikä pointti tuossa on? Kylmettää nyt itsensä joka päivä. Ja aivan varmasti tulee pelkässä hupparissa kylmä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö? Ei mullakaan ole kuin huppari, tämä on yllättävän lämmin jos ei kauheasti tuule.

T.M40v

Vierailija
2/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v ajettiin mopolla 20° pakkasella pilotti ja farkut päällä, kerrankin olin niin jäässä kun menin kotiin että istuin tunnin kuumassa saunassa ennen kuin alkoi tulla lämmin, jalat oli niin kankeat ettei meinannut sisälle päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, ja 15-v kyseessä täälläkin. Tänään viimeksi sanoin asiasta, mutta ei kuulema tarvii takkia ennen kuin on lunta. En mä sitä väkisinkään voi pukea, isoa poikaa. Joten menköön sitten kouluun vaikka alasti, kai tuo jossain vaiheessa viisastuu...

(kun näin aloituksen otsikon, ajattelin jo että joku kauhistelee meidän 15- vuotiasta ja miettii jo suunnilleen lasua... Onneksi muillakin näyttää olevan samanlaisia ongelmia oman teininsä kanssa. Sympatiat sulle ap.)

Vierailija
4/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 15-vuotias tiedä ihan itse milloin on niin kylmä, että tarvitsee paksumman takin.

5/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaroin nollakeleillä shortseilla ja teepaidalla 3km työpaikalle, vajaa kolmekymppisenä...et sillee, ja mikä siinä viileässä ilmassa on niin pahasta?

Entäs avantouimarit?

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
6/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinisi on ilmeisesti vanhin lapsesi? :) Anna teinin mennä ja tulla niissä vaatteissa kun haluaa, älä jäkätä turhaan. Meillä on ihan samaa teinityttöjen kanssa, ohut takki ja t-paita vain oli äskenkin päällä.

Vierailija
7/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko takki pojan mielestä hieno? En itse joskus teininä suostunut pitämään joitakin (tarpeellisia) vaatteita, koska ne oli mielestäni rumia.

Vierailija
8/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä 17-vuotias kulkee hupparissa ja ihan ohuessa kesätakissa. Kulki myös koko viime talven lenkkareilla. Kulkekoot.

9/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IISAKSONNI kirjoitti:

Fillaroin nollakeleillä shortseilla ja teepaidalla 3km työpaikalle, vajaa kolmekymppisenä...et sillee, ja mikä siinä viileässä ilmassa on niin pahasta?

Entäs avantouimarit?

-IISAK SONNI

Hyvin vajaana kolmekymppisenä.. Kyllä ne vauriot susta huomaa.

Vierailija
10/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tähän ikään. Valitettavasti mikään järkipuhe ei mene murrosikäisen päänuppiin.

Vierailija
11/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö? Ei mullakaan ole kuin huppari, tämä on yllättävän lämmin jos ei kauheasti tuule.

T.M40v

Seisoskeletko sinäkin tunnin välein sellaisia reilun vartin mittaisia pätkiä koulun pihalla?

Vierailija
12/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymppinen nainen ja kuljen myös edelleen pelkässä hupparissa. Olen aina ollut ns. kuumaverinen enkä inhonnut lapsena mitään muuta niin paljoa kuin sitä, kun aikuiset pukivat väkisin liian paljon vaatetta päälle. Anna pojan viilettää hupparissa, jos se tuntuu mukavammalta. Eivät kaikki ihmiset ole vilukissoja, eikä liian lämmin vaatetus tunnu hyvältä päällä.

Vierailija
13/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulki myös koko viime talven lenkkareilla.

Milläs sitten pitäisi kulkea, lenkkarit ovat ainakin itselleni ihan lämpimät. Vai puhutaanko tässä nyt jostain ihan skutsista, jossa about hiihdetään 50km kouluun?

14/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sen laittaa kun tulee kylmä..

Vierailija
15/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 12 v kulkee t-paita ja t-paita kankainen huppari päällä. Kouluun 3 km. Yks päivä tuli shortsit jalassa koulusta. Oli pirun kylmä tuuli. Viime talvikin taisteltiin pukeutumisesta.... Ei ollu tällasta aikoinaan vanhimpien poikien kanssa. Ovat nyt 25 ja 23 vuotiaita. Pukeutuivat aina kelin mukaan ja ihan oma-alotteisesti. Vissiin maailma muuttunu.

Kyllähän se PekkaNiskan omistajakin juoksi lenkit talvella vain shortsit jalassa. Sanoi olevan terveellistä kropalle. Tiedä sitten.

Vierailija
16/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 12 v kulkee t-paita ja t-paita kankainen huppari päällä. Kouluun 3 km. Yks päivä tuli shortsit jalassa koulusta. Oli pirun kylmä tuuli. Viime talvikin taisteltiin pukeutumisesta.... Ei ollu tällasta aikoinaan vanhimpien poikien kanssa. Ovat nyt 25 ja 23 vuotiaita. Pukeutuivat aina kelin mukaan ja ihan oma-alotteisesti. Vissiin maailma muuttunu.

Kyllähän se PekkaNiskan omistajakin juoksi lenkit talvella vain shortsit jalassa. Sanoi olevan terveellistä kropalle. Tiedä sitten.

Ja kuoli alta nelikymppisenä.

Vierailija
17/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään, kyllä tuon ikäinen jo itse tietää koska on kylmä ja koska ei.

Vierailija
18/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään, kyllä tuon ikäinen jo itse tietää koska on kylmä ja koska ei.

Ja varmasti tuolla pukeutumisella tietää. Sitten eivät edes tajua, että kun laittaa tarpeeksi päälle, niin voi kylmästä säästä huolimatta olla ihan mukava olo.

Vierailija
19/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä myös tuollainen vaihe. Siihen liittyi jotain sellaista, että piti esittää kovaa "muahan ei kylmä kaada" "mä oon näin kova, että kestän kylmää". Oli jotenkin noloa ja nyssyä laittaa esim. pipo ja takki piti tietty olla auki. Kun piti olla kuolematon ja kova. 80-luvulla ja 90-luvun alussa pipo teineillä kun oli yksinkertaisesti nolo.

Nyt todellakin laitan itselleni kaiken mahdollisen päälle. Olen mukavuudenhaluinen. Ei tartte enää esittää :)

N40

Vierailija
20/25 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jäätyä, jos on kerran niin tyhmä :) Oppii kyllä kantapään kautta.