Siskoni on kateellinen minulle. Jos suunnittelen talon ostoa, hienomman talon kohdalla, mikä hänellä on, aloittaa saarnan siitä, että miten ei kannata
Jos onnistun työelämässä, niin hermostuu ja kaivaa kaiken negatiivisen mahdollisen tiedon minun työpaikasta ja tuo sen kaikille suureen ääneen esille.
Mainostaa myös, että sain työpaikan, koska työpaikalla on niin kova pula työntekijöistä, että niiden oli pakko ottaa kenet tahansa töihin.
Itse ei huomaa ollenkaan kuinka törkeä on minua kohtana :/
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee kuten tahdot ja älä selitä asioitasi hänelle pahvi
No vaikee olla selittämättä ku kuuluu perheeseen ja perhe aina tietää mitä sä oot tekemässä
Pakkoko tuollaisen kanssa on olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikee olla selittämättä ku kuuluu perheeseen ja perhe aina tietää mitä sä oot tekemässä
Ei minun (lapsuuden)perhe vaan tiedä mitään muuta kuin sen mitä itse kerron. Vai asutteko vielä vanhempien nurkissa saman katon alla?
Minä kävin salaa 2viikkoa ulkomailla, kun en halunnut kateutta ja listaa kohteen "vaaroista" joilla iloni on ennen pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei perhe saa tietää mitään, ellet itse lörpöttele. Kasva aikuiseksi.
Ei skulaisten kanssa ole pakko olla tekemissä sen jälkeen kun on muuttanut kotoa veks. Ihan vaan vinkkinä aloittajalle.