Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 kk ulkomaanmatkaan ja miinus 8 kiloa tavoitteena siihen mennessä

Vierailija
24.10.2016 |

Tiedän miten laihdutetaan, joten kaipaisin lähinnä tsemppiä ja vertaistukea. Toki tavoitteena on pitää kilot pysyvästi poissa, vaikka (viikon) lomalla aion vähän rennommin syödä. Kellään muulla juuri nyt laihdutus käynnissä? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koitan tiristää myös 8kg läskiä. Jouluun mennessä jos onnistuisi. Liikun paljon ja koitan syödä fiksusti. Onko sulla joku ruokavalio?

Vierailija
2/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, mulla mitat 65kg/162cm. Paljonko sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koitan tiristää myös 8kg läskiä. Jouluun mennessä jos onnistuisi. Liikun paljon ja koitan syödä fiksusti. Onko sulla joku ruokavalio?

En syö joka päivä samalla tavalla, mutta pyrin pitämään kalorit n. ~1500 kcal vuorokaudessa. Muutenkin pyrin terveelliseen syömiseen: paljon kasviksia, hiilihydraatteja kohtuudella hyvistä lähteistä, riittävästi proteiinia ja pehmeää rasvaa. Herkuttelukin on satunnaisesti sallittu, mutta syön suklaata yhden rivin kerrallaan entisen kokonaisen levyn sijaan. Alkoholia en juo ennen lomamatkaa ollenkaan. Matkallakin aion pysyä kohtuudessa ja senkin jälkeen jättää alkon vain erityistilaisuuksiin – kohtuullisesti käytettynä.

Mikä on sinun "sotasuunnitelmasi" ruokavalion suhteen? :)

Ap

Vierailija
4/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kans laihdutus käynnissä. Kahdessa kuukaudessa on lähteny 5,5kg ja viel olis 7kg tiputettavaa. Rauhassa näitä raskauskiloja tiputtelen. Säännöllinen ja terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o. Sit vettä juon noin 3l päivässä. 3-5 kertaa viikossa hikiliikuntaa ja siihen hyötyliikunta päälle :)

Vierailija
5/5 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin, mulla mitat 65kg/162cm. Paljonko sulla?

164 cm ja 68 kg, eli melko samoissa ollaan!

Ap