Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13v ikäero suhteessa?

Täti
24.10.2016 |

Mitä mieltä olisit jos 19v tyttäresi kertoisi seurustelevansa 31v miehen kanssa?

Mulla on nyt sellainen tilanne että sain vahingossa tietää että siskoni 19v tyttö tapailee 31v miestä.

Järkytyin aluksi ja ajattelin miehen olevan vain seksin perässä, mutta kyselin omalta tyttäreltäni heidän suhteestaan ja tulin toisiin ajatuksiin.

Tyttäreni on siis siskoni tyttären kanssa hyviä ystäviä ja tyttöni on tavannut tämä miehen muutamia kertoja. Miehellä on vakituinen työpaikka ja kaunis omakotitalo, hän on kuulemma sellainen 'jalat maassa' tyyppi, puhelias, toisinaan suorasanainen, nuorekas,huumorintajuinen ja maalaisjärkeä omaava. Kuulostaa ihan hyvältä?

Tyttäreni mielestä he sopivat hyvin yhteen. Heillä on samanlainen ajatusmaailma, huumorintaju ja tavoitteet ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia.

Tyttö ei kuulemma uskalla kertoa vanhanaikaisille vanhemmileen koska pelkää että he eivät hyväksy..

Nyt mietin että voiko suhde oikeasti toimia jos on 12vuotta ikäeroa? Millaisia ongelmia tuollainen ikäero voisi tuottaa? En edes tiedä miksi minä murehdin siskoni tyttären asioita mutta haluasin nyt vähä mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v on ihan lapsi

Vierailija
2/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kymmenen vuotta eteenpäin eikä tilanne olisi lainkaan omituinen. Mutta 19 v on kyllä vielä ihan raakile...

Vierailija
4/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin meillä. Minä nyt. 27 vuotta myöhemmin 46 ja mies 58. Njema problema.

Vierailija
5/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 40 vuotiaana 55v kanssa. Ainakin vanhemmiten ihmisestä voi tulla jäärä enkä pystynyt "vauhdissa" mukana.

Vierailija
6/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, keksi uusi aihe!

Vierailija
7/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan käppänä kun tyttö vasta parhaassa keski-iässä.

Vierailija
8/8 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla. Mulla ja exällä oli 12 v ikäeroa. Se, että hän on exä, ei johdu ikätekijöistä vaan jostain ihan muusta. Nykyään olen naimisissa 14 v ikäerolla. Eikä meidänkään rakkaudessa ole iästä kysymys.