Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielstänne oikein/väärin/normaalia?

Ririiriririr
24.10.2016 |

Eli siis. Ollaan seurusteltu avokin kanssa nyt noin 2v. Muutettiin yhteen pari kuukautta sitten.

Mä oon omilla rahoillani laittanu kotia/sisustellu asuntoa nätiks. Toki isoimmat huonekalut ostettu yhdessä.

Nyt avokin autoon tulossa remontti (n.300-500e) Auto on siis kokonaan avokin nimissä, mulla ei oo ees korttia :D

Ennen tätä yhteenmuutto mun ei oo pitäny osallistu auton kuluihin (vakuutukset,remontit tms) yhtään vaikka ollaanki koko 2v tiivisti yhessä oltu. Bensoja toki oon aina maksanu, kuten nytkin aina välillä.

Nyt mies sit sano, että mun pitäs maksaa auton remontista puolet. Yllätyin vähän, koska auto ei oo millään tavalla mun omistuksessa enkä sitä aja koska korttia ei ole.

Maksasitteko? Jotenkin ajattelin päässäni niin, että kaikki kodinsisustus yms on mun vastuulla, vaikka mieskin täällä asuu ja saa "nauttia" nätistä kodista niin en oo menny pyytämään siltä puolia verhoista tai jostain koriste esineistä.

Nyt oon kahen vaiheilla et pitäskö mun suostua maksamaan mukisematta? Toki mä siinä autossa kauppreissuilla +lomamatkoilla istun, mit päivisin kävelen töihin ja mies sitä käyttää.

Aiheutanko vaan turhan riidan jos kieltäydyn ja vetoan vaikka siihen että eihän mieskään maksanu kodin sistukseta vaikka siihenkin meni monta sataa euroa?

Oon kahden vaiheilla. Mitäs mieltä?

Kaikki muut maksetaan aikalailla puoliks, ruuat,vesi/sähkökaskut ja kotivakuutus/vuokra/autopaikka.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ainakaan pyytänyt mieheltäni yhtään penniä autoni kunnostamiseen. Miehet aina valittaa kuinka naiset ovat ahneita, mutta näyttää mies olevan ahne tässä tapauksessa. Jos et autolla ajakkaan niin et myöskään maksa. Jos rupeaa myöhemmin urputtamaan ettei vie sinua minnekkään autolla kun et maksanut mitään, niin tiedät miehen olevan sinulle huono.

Eli ÄLÄ MAKSA!!

Vierailija
22/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mitään autosta paitsi jos ajaisin sillä usein. Joudut varmaan kohta maksamaan sen vakuutuksiakin ym? Outoa ettei mies maksanut sisustustavaroista ja nyt on sinulta pummimassa rahaa auton huoltoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää huolen omasta omaisuudestaan.Ovatko hänen säästönsä myös sinun kun kerta yhteisessä taloudessa elätte? Tuskin.

Vierailija
24/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritiiririr kirjoitti:

Elkää takertuko tohon sistushommaan. Miehen poikamiesboxissa ei ennen muuttoa ollut oikeesti ees verhoja. Ja mun yksiön kamat ei ois sisustanu tätä jutta kolmioo, eli uusi asunto käytännössä "tarvitsi" verhoja ja mattoja + satunnaisia pieniä sistuselementtejä (joita ilmankin ois voinu elää, mutta iteppä halusin rahani semmosiin tunkee) 

Kuulostaa vähän siltä että mies ei noita sisustushommeleita kaivannut tai tarvinnut. Varmaan viihtyisi ihan yhtä hyvin ilmankin. 

Voi olla ettei Ap:kaan autoa kaivannut tai tarvinnut..

Kannattaa keskustella asioista. Omalla puolisollani on auto eikä ole koskaan pyytänyt bensarahaa eikä todellakaan huoltomaksuja minulta, vaikka kaikki muu maksetaankin puoliksi.

Vierailija
25/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko sinä autoa vai voistko olma ilmankin?