Joko saa laittaa pitkät kalsarit?
Kommentit (16)
Kyllä niitä saa käyttää vaikka juhannuksena, jos haluaa.
Voit laittaa vaikka villahousut. Kylmähän ulkona jo on.
Itse olen nössö ja laitoin jo monta viikkoa sitten. Tämänhetkiset on sitä paitsi tosi hienot, niissä on pienten dinosauruksien kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nössö ja laitoin jo monta viikkoa sitten. Tämänhetkiset on sitä paitsi tosi hienot, niissä on pienten dinosauruksien kuvia.
Ihana. Ootko mies vai nainen?
Saa. Jos laittaa shortsit niiden päälle. Välikausipukeutumista nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mutta kyllä nää pukisi miestäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vai onko vielä liian mamoa?
EI.
ON.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Jos laittaa shortsit niiden päälle. Välikausipukeutumista nääs.
Mä jotenkin näen ne vaaleansiniset, pikkukuvioiset, hieman polvipussiset pitkätkalsarit ja shortsit niiden päällä ;D
Ei saa, laki kieltää. Vain talvella saa pitää. Koulussa opetettiin, että joulu, tammi ja helmi ovat talvikuukaudet. Syys, loka ja marras ovat syksyä.
Miehet laittaa pitkät kalsarit vasta kun läpötila menee alle -20 asteen.
Poikasista en sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kade. Mistä ostit dinopöksyt?
Oon päiväkodissa töissä. On kalsarit, ja toppahousutkin... Talvea odotellessa, vittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kade. Mistä ostit dinopöksyt?
Pari vuotta aikaa Primarkista Edinburgista joten just tämä malli taitaa olla ollutta ja mennyttä. Oon nähny Henkkamaukalla jotain mutta ne taisi olla vain lapsille. :/
Kuka ne sulla näkee?