Aikuisen naisen tyyli
Millainen tyyli sopii 35-vuotiaalle? Kuvia?
Ei liian teini mutta ei tantta. Vartalon rakenne persjalkainen, iso takamus, kapea vyötärö, ihan hyvät rinnat, leveät hartiat. Silmälasit.
Kommentit (20)
Melkein mikä vaan. Ei liian aikuista tai näyttää tädiltä eikä semmoiselta seksikkäältä pikkutytöltä koska elähtänyt lolita on oikeasti pahan näköinen. Itse tykkään aika paljon rekkalespolta näyttämisestä (lyhyet hiukset, ruudullinen flanellipaita, farkut ja maiharit).
Vierailija kirjoitti:
Preppy ehkä.
Mites persejalat ja iso takamus sopii preppyhameiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Melkein mikä vaan. Ei liian aikuista tai näyttää tädiltä eikä semmoiselta seksikkäältä pikkutytöltä koska elähtänyt lolita on oikeasti pahan näköinen. Itse tykkään aika paljon rekkalespolta näyttämisestä (lyhyet hiukset, ruudullinen flanellipaita, farkut ja maiharit).
NAISEN naisellinen tyyli?
Ota vähän vaikutteita preppystä ja yhdistä siihen jotain toista tyyliä, esim. värikkäämpi hame tai kuvallinen t-paita, mikä nyt sattuu sopimaan.
http://www.justthedesign.com/wp-content/uploads/2016/01/Cute-Winter-Out…
Jotain tuollaista. Ekalla vilkaisulla sopivasti suomalaisen homssuista, muttei kuitenkaan. Jotain muuta kuin parka ja siniset farkut. :S
Vierailija kirjoitti:
http://www.justthedesign.com/wp-content/uploads/2016/01/Cute-Winter-Out…
Jotain tuollaista. Ekalla vilkaisulla sopivasti suomalaisen homssuista, muttei kuitenkaan. Jotain muuta kuin parka ja siniset farkut. :S
Hyi kauhistus!
Aikuiselle naiselle klassisia vaatekappaleita ja neutraaleita värejä, jos haluaa olla tyylikäs. Jos taas on pakko "räväyttää" vaatteilla niin sitten vaikka pokemonin keltaista.
Merkeistä Filippa K, COS, Tiger of Sweden ja &Other Stories löytää ainakin skandinaavisen laadukkaita vaatteita työpukeutumiseen, miksei myös vapaa-ajalle kun valitsee noista niitä rennompia tuotteita. Ylipäätään aikuisen kannattaa panostaa hyvälaatuisiin materiaaleihin, halvoilla parin pesun kestävillä räteillä näyttää itsekin helposti pissikseltä. Hanki siis vähemmän vaatteita, mutta niin että ne sopivat keskenään yhteen ja kestävät aikaa ja käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tekonahkahousut
Tekonahka ei hengitä ja hiostaa, mieluummin oikeaa nahkaa jos tykkää ko. lookista. Tosin jos on leveä takamus ja persjalkainen kuten AP kuvailee itseään, saa ylipäätään housujen mallin kanssa olla tarkkana. Voisi olla hyvä pyytää apua vaikka pukeutumisneuvojalta, joka osaisi ammattilaisena suositella AP:n vartalotyypille sopivia leikkauksia sekä myös hänelle sopivia värisävyjä.
Tällä on minusta kiva tyyli: https://girlwithcurves.com/post/category/style/outfit-inspiration
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekonahkahousut
Tekonahka ei hengitä ja hiostaa, mieluummin oikeaa nahkaa jos tykkää ko. lookista. Tosin jos on leveä takamus ja persjalkainen kuten AP kuvailee itseään, saa ylipäätään housujen mallin kanssa olla tarkkana. Voisi olla hyvä pyytää apua vaikka pukeutumisneuvojalta, joka osaisi ammattilaisena suositella AP:n vartalotyypille sopivia leikkauksia sekä myös hänelle sopivia värisävyjä.
Mulla on useampia tekonahkahousuja eikä ne hiosta (vilasta). Käytän löysiä neuleita tai pitkiä neuletakkeja niiden kanssa. Ap:n knnattais tosiaan varata aika stailistille, vaikeaa sanoa mikä sopii näkemättä kokonaisuutta. Itse olen 41v ja yhdistelen vaatteita aika rohkeasti, mielestäni ikä ei ole se tärkein juttu vaan kroppa+ kokonaisuus. Suomessa keskitytään ihan liikaa siihen mitä voi käyttää missäkin iässä.
T.Myyjä
Vierailija kirjoitti:
Tällä on minusta kiva tyyli: https://girlwithcurves.com/post/category/style/outfit-inspiration
Täällä oli monta kivaa asuideaa ja sopii sekä kurvikkaammalle että hoikemmalle vartalolle joten ehdotomasti mallia ottamaan vaan! Persjalkaisuus ja takapuolen koko ei haittaa yhtään kunhan kantaa kroppansa ylpeydellä ja hyväryhtisenä ja uskoo(/tietää) itsekin näyttävänsä hyvältä ja viihtyy omassa olemuksessaan:) Kuten joku jo kirjoittikin, materiaaleihin kannattaa sen verran panostaa ettei sitä halvinta mahdollista osta vaan joki laadukkaampi. Esim. Cos on halvempi kuin Filippa ja Tiger mutta silti ihan kohtuu laadukas. Jos kukkaro sallii, cashmere (neuleissa) on laadillisesti ylivoimainen ja pitkäikäinen. Muista myös siistit kengät ja laukku!:) Ja huivella saa yksinkertaiseenkin asuun vaihtelua ja ilmettä:)
Miksei aikuinen nainen muka voisi käyttää värejä?! Tosi harvalle suomalaiselle (etenkin jos on itse väritön) sopii esimerkiksi beige. Väreillä voi leikitellä ja yhdistää sitä vaikka mustaan/tummansiniseen.
T.14 (se myyjä)
Etsitkö tyyliä töihin vai vapaa-aikaan? Ja jos töihin, riippu tietysti työpaikasta ja siitä, asettaako se jotain vaateita
Monessa toimistotyössä nuorekkaan asiallinen tyyli on esim. tumman siniset/mustat farkut ja jakku ja korolliset nilkkurit. Ripaus asiallisuutta tulee lisää valkoisella kaulupaidalla ja aavistus rentoutat taas yksinkertaisella t-paidalla jakun alla.
Neulemekko/laadukas trikoomekko ja nahkasaappaat ja kiva huivi on usein myös riittävän tyylikäs ja toisaalta kuitenkin kohtuullisen rento.
http://www.celebzz.com/wp-content/uploads/2017/07/kate-beckinsale-arriv…
Noista kahdesta voit valita sen pohjalta, kuinka ahkera olet ollut
Vierailija kirjoitti:
Miksei aikuinen nainen muka voisi käyttää värejä?! Tosi harvalle suomalaiselle (etenkin jos on itse väritön) sopii esimerkiksi beige. Väreillä voi leikitellä ja yhdistää sitä vaikka mustaan/tummansiniseen.
T.14 (se myyjä)
"beigerutto"
Preppy ehkä.