Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kannattaisi mennä hiustensiirtoon?

Kaljuuntuva ruma
24.10.2016 |

Hiustensiirtoa harkinnut todella vakavasti. Olen ottanut yhteyttä mm. suomalaiseen Medousaan mistä jäi ihan hyvä kuva konsultaation jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan aika väärin että joillakin ei tukka lähde edes 50v ja joillakin lähtee jo 20v

Vierailija
2/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen harkinnut. Olen ajatellut, että menen joko latvialaiselle Ruben Hair klinikille tai sitten etsin paikan Turkista. Suomessa en käy järkyttävän hinnan takia, jos siis käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan aika väärin että joillakin ei tukka lähde edes 50v ja joillakin lähtee jo 20v

Itse juurikin 20 v ja kärsin pysyvästä arpeuttavasta kaljuuntumisesta :(

Vierailija
4/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen harkinnut. Olen ajatellut, että menen joko latvialaiselle Ruben Hair klinikille tai sitten etsin paikan Turkista. Suomessa en käy järkyttävän hinnan takia, jos siis käyn.

Medousa tarjosi minulle koko pään tihennyksen hintaan 4600 € strip tekniikalla mikä ei mielestäni ole liian paha edes vaikkakin kirurgit eivät ole tunnettuja juuri hiustensiirrosista. Mutta eihän se kirurgi siinä paljoa edes tee

Vierailija
5/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva ruma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Medousa tarjosi minulle koko pään tihennyksen hintaan 4600 € strip tekniikalla mikä ei mielestäni ole liian paha edes vaikkakin kirurgit eivät ole tunnettuja juuri hiustensiirrosista. Mutta eihän se kirurgi siinä paljoa edes tee

Esimerkiksi Turkissa monet klinikat tekee operaation 2000e:lla. Lennot ja pari yötä hotellissa joutuu kyl siihen päälle maksamaan, mutta muuten kaikki olisi järjestetty.

Vierailija
6/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Turkissa monet klinikat tekee operaation 2000e:lla. Lennot ja pari yötä hotellissa joutuu kyl siihen päälle maksamaan, mutta muuten kaikki olisi järjestetty.

Juu, siellä operoi dr. Nick Riviera.

Vierailija
7/7 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkissa se olisi tietty hyvä että halvemmalla saisi sen fue operaationkin mutta itsellä sen verran kriittinen tilanne että niitä hiuksia ei olisi hukattavaksi ja tuossa Fue siirrossa hävikkiä tulee enemmän