Helikopteri
Moikka! Osaatteko miehet pyörittää kalullanne helikopteria? Mun mies viikonloppuna näytti mitä se tarkoittaa ja oli siistin näköistä! :) Vaatii kyllä jonkin verran vartta, että pyörii.
N22
Kommentit (13)
Sama täällä, osaan. Sitä pitää vain harjoitella, että oppii rytmin.
Osaan. Opeteltiin tuo lukiokavereiden kanssa. Hienoimman näköistä on, kun useampi kaveri heiluttelee rivissä samaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Opeteltiin tuo lukiokavereiden kanssa. Hienoimman näköistä on, kun useampi kaveri heiluttelee rivissä samaan tahtiin.
Ei sitä heiluttaa pidä, vaan pyörittää.
Osaan, mutta on niin pieni kulli, että lopputulos näyttää siltä kuin pingispallo pyörisi kahvikupin pohjalla.
Mulla on liian jäykkä, ei onnaa ;)
Tarvii pehmeen jäniksen, kanki ei käy.
T. 54v mies
Osaan.
Lisäksi saunailloissa on tapana tehdä quadrokoptereita. Joskus myös isommalla porukalla octokoptereita.
Helikopteri näyttää kiihottavalta. Vaatii suht pitkää vartta, että mulkku pyörii kunnolla.
N34
Pitää vaan pitää ikkuna kii ettei lennä ulos.
Ohutkullisten juttuja. 6 sentin halkaisijalla ei koptereita tehdä.
Mulla on 19 -senttinen varsi, eikä kyllä onnistu. Onko teidän ukoilla jotenkin poikkeuksellisen ohuet molot? Eli ns. Punnusmalli? Omalla onnistuu ylös-alas, mutta pyöritts ei. Sejän ottaa vastaan sivusuunnassa.
Kyllä osaan, ja viihdytän toisinaan sillä vaimoani :) Olin yllättynyt kun kerran tein sitä, että kuinka paljon sen katselu kiinnosti häntä.