Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi elää?
24.10.2016 |
Niin miksi? Perhettä ei ole elämisen syyksi ja tarkoitukseksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei siihen ole mitään universaalia syytä. Rupea käyttämään päihteitä/huumeita tai etsi itsellesi nainen/mies. Nuista kai sitä eniten "kiksejä" saa tässä elämässä. Koita maximoida onnellisuutesi kuolemaan asti. Itse olen tällä hetkellä siirtymässä päihteistä suhteeseen ja vakituisen seksin/läheisyyden yms satamiin.