Tykkäsin Saara Aallosta ja kannustin täysillä mutta nyt meni jotenkin maku
Tykkäsin Saara Aallosta ja kannustin täysillä mutta nyt meni jotenkin maku kun se hokee joka puolella vain kuinka häneen ei olla uskottu ja kuinka suomalaiset on paskoja ja kateellisia. Samalla fanijoukkonsa kirjoittelee aiheesta blogikirjoituksia Saaraa säestäen. No joo, voihan siinä olla totuuden siemenkin, mutta olen samalla todella väsynyt jatkuvaan suomalaisten mollaukseen. Koskaan mikään mitä teet ei tunnu olevan oikein jonkun määrittelemättömän joukon mielestä. Mikä joukko se on joka määrittää kenestä saa tykätä ja koska? Mitä jos unohdetaan ne ulisijat ja haukkujat ja annetaan karavaanin kulkea? Eikö hän nyt tässä syyllisty itse samaan mollaukseen ja negatiivisuuteen? Sama kuin Antti Holma muutti Lontooseen ja kritisoi Suomea, ja kappas, maitojunalla kotiin. Saara Aalto ei edusta musiikkimakuani mutta hän on aina ollut silti symppis ja todella taitava, ja selkeästi kova tekemään töitä ja hyvin määrätietoinen. Makuasiat on aina makuasioita, minkäs teet. Nyt sitten ei huvita kannustaakaan kun luin jostain kirjoituksesta että johan sitä nyt kannustetaan. Ai eikö saakaan kannustaa? Teit niin tai näin, aina meni jonkun mielestä väärinpäin.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102422511415_vi.shtml
Onhan nämä hänen kommenttinsa nyt aika katkeria suomalaisia kohtaan. Niin kuin tämä viimeisin, ei häntä kiinnosta, mitä suomalaiset ajattelevat, kun hän saa nyt olla Briteissä sellainen kuin on ja häntä rakastetaan siellä juuri sen tähden. Minun mielestäni hänen todella kannattaisi nyt harkita noita sanomisiaan ja kirjoituksiaan. Ärsyttävä mielikuva näistä jutuista syntyy, ei voi mitään.
Ihan en ymmärrä sitä, että hän suitsuttaa, että Briteissä ymmärtävät hänen epic love poppinsa päälle, kun hänen live-kappaleensa ovat olleet hyvin musikaalivoittoisia, eivät mielestäni kovin poppia. Tai ehkä tämä epic love pop = musikaalisävelmiä kimaltavassa prinsessa-asussa...
Maailmassa on monta artistitia jotka tekevät musikaalityyppisellä popilla kimalle- tai muissa överiasuissa uraa. Lady gaga on yksi tyylitelty esimerkki siitä. Miehistä Robbie Williams levyttää jatkuvasti vanhoja standardeja aavistuksen uudessa kääseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko muija alkaa kyllästyttää tän palstan ja median takia. Liika on liikaa.
Kannattaisi varmaan hankkia muutakin elämää...?
Tykkään palstailla kun olen koneella sitä muuta elämää hoitamassa. Ikävä kyllä kun koko nimikin jo ärsyttää (Saara nimi tuo negatiiviset vibat itselle kun tulee lestadiolainen tms mieleen) ja koko imago (en tiedä millainen on oikeasti) niin tässä palstalla hänen nimensä herättää huomion.
Siis ihan oikeasti, aikuiset ihmiset :D Jo on ongelmat. Että oikein nimestä tulee negatiiviset lestadiolaisvibat?
Kaikkea hyvää hänelle ja toivon ja olen toivonut, että pääsee kilpailussa pitkälle, mutta miten siis britit ymmärtävät nyt sitten häntä? Hehän ovat viikkotolkulla haukkuneet häntä oudoksi ja ärsyttäväksi?! Nyt vasta ekaa kertaa pääsi puhtaasti heidän äänillään jatkoon.
Vai puhuuko hän tuotannon tyypeistä vai mistä?
Minua jotenkin huvittaa nämä, jotka loukkaantuvat julkkisten suomalaiskommenteista. Jos ne kommentit eivät liity itseen millään tavalla tai tietää olevansa jossain aiheessa oikeassa, miksi tällaisista sanomisista pitää loukkaantua. Vähän sama kuin Tervon sanomiset. Ei ole tullut mieleenikään loukkaantua, koska tiedän, että hän ei tarkoittanut tölväistä minua sanomisillaan, vaikka olenkin suomalainen. Samoin tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nämä hänen kommenttinsa nyt aika katkeria suomalaisia kohtaan. Niin kuin tämä viimeisin, ei häntä kiinnosta, mitä suomalaiset ajattelevat, kun hän saa nyt olla Briteissä sellainen kuin on ja häntä rakastetaan siellä juuri sen tähden. Minun mielestäni hänen todella kannattaisi nyt harkita noita sanomisiaan ja kirjoituksiaan. Ärsyttävä mielikuva näistä jutuista syntyy, ei voi mitään.
Ihan en ymmärrä sitä, että hän suitsuttaa, että Briteissä ymmärtävät hänen epic love poppinsa päälle, kun hänen live-kappaleensa ovat olleet hyvin musikaalivoittoisia, eivät mielestäni kovin poppia. Tai ehkä tämä epic love pop = musikaalisävelmiä kimaltavassa prinsessa-asussa...
Mä olen suomalainen ja pysyn suomalaisena, mutta ymmärrän täysin Saaraa. Mullekin olisi täysin sama mitä hapnnaamat minusta tykkäisivät silloin kun kohtelu on ollut mitä on. Saara mitä ilmeisemmin saa tehdä juuri sitä mitä haluaa nyt ja se on hienoa, jos on tunne että ymmärretään, että tuotantotiimi pyrkii ymmärtämään ja kuorimaan esiin ja jalostamaan ideat sellaiseksi kuin artistin omatkin visiot ovat. Että on luottamuksen tunne. Mahtaa olla helpottavaa, jos aiemmin on jatkuvasti kyseenalaistettu.
Olisikohan Saara edelleen samaa mieltä, mikäli Jukebox "arpoisi" tyylilajiksi vaikkapa rapin?
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin huvittaa nämä, jotka loukkaantuvat julkkisten suomalaiskommenteista. Jos ne kommentit eivät liity itseen millään tavalla tai tietää olevansa jossain aiheessa oikeassa, miksi tällaisista sanomisista pitää loukkaantua. Vähän sama kuin Tervon sanomiset. Ei ole tullut mieleenikään loukkaantua, koska tiedän, että hän ei tarkoittanut tölväistä minua sanomisillaan, vaikka olenkin suomalainen. Samoin tässä tapauksessa.
Ja Antti Holman sanomisissa myös sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on monta artistitia jotka tekevät musikaalityyppisellä popilla kimalle- tai muissa överiasuissa uraa. Lady gaga on yksi tyylitelty esimerkki siitä. Miehistä Robbie Williams levyttää jatkuvasti vanhoja standardeja aavistuksen uudessa kääseessä.
Puhutko sinä nyt Lady Gagasta tässä yhteydessä? Voi luoja teitä Saara-faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen suomalainen ja pysyn suomalaisena, mutta ymmärrän täysin Saaraa. Mullekin olisi täysin sama mitä hapnnaamat minusta tykkäisivät silloin kun kohtelu on ollut mitä on. Saara mitä ilmeisemmin saa tehdä juuri sitä mitä haluaa nyt ja se on hienoa, jos on tunne että ymmärretään, että tuotantotiimi pyrkii ymmärtämään ja kuorimaan esiin ja jalostamaan ideat sellaiseksi kuin artistin omatkin visiot ovat. Että on luottamuksen tunne. Mahtaa olla helpottavaa, jos aiemmin on jatkuvasti kyseenalaistettu.
Kyllä x-factor-koneistossa pyörivä wannabe-artisti ei todellakaan saa tehdä mitä haluaa..
Ja minä.tykkään vain Katri-Helenasta ja Kari Tapiosta. Nämä naama irvessä vinkujat eivät saa minulta senttiäkään. Onnea Saaralle ulkomaille, pysy siellä.
Jossakin kommentissa kirjoitettiin, ettei hän ole aiemmin saanut taakseen suurta mediaa. Ehkei nyt ihan sitä suurinta, mutta kyllä Saara jo ennen X Factoria oli mediassa hyvin esillä, ennen muuta kai yksityiselämänsä takia mutta silti. Juttuja on ollut monissa naistenlehdissä ja esimerkiksi Iltasanomissa, netissä siellä sun täällä.
Jossain aiemmassa keskustelussa kirjoitinkin, että minulla oli Saaran urasta aiemmin ihan väärä käsitys. Luulin että hän on levymyynnin ja suosion perusteella Suomen ykkösnaisartisteja. Tämä käsitys tuli pelkästään medianäkyvyyden perusteella. Minulle oli aivan uutta, ettei hänellä esimerkiksi ollut levytyssopimusta Suomessa.
En monen muun lailla ymmärrä, miksi S. Aallosta on joku pakko tykätä. Ei muutkaan artistit valita julkisuudessa, että yleisössä on vika, jos eivät kuuntele tai fanita. Ei hän ole mikään maailman napa tai poikkeuslahjakkuus, hienoja laulajia on Suomi pullollaan.
Asko Sarkola on sanonut, että oikea ammattilainen ei koskaan syytä huonoa päivää tai huonoa yleisöä.
Jotenkin harhainen käsitys omasta itsestään Saaralla: "katsokaa mua, tykätkää musta!"
Tykkään esim. Anna Puusta, Chisusta, sannista ja Mariskasta; lahjakkaita ja kauniita naisia, en koe mitään kateutta, vaan arvostan heitä. Se siitä suomalaiset on kateellisia -selityksestä siis.
Etkä kannustanut :D
Oot kirjoitustyylin perusteella se sama tyyppi, jonka pakkomielteenä on tehdä näitä Saara-aloituksia.
Niin. Tämä ei tosiaankaan liittynyt aiheeseen millään tavalla. Minäkään en tykkää jääkiekosta tai formuloista, mutta en silti ole haukkumassa jääkiekkoilijoita sillä verukkeella, että itse ovat julkisuuteen tunkeneet.
Tuskin Aalto on siitä loukkaantunut, jos joku ei jaksa hänen naamaansa joka paikassa. Se, mitä hän kritisoi, oli se hänen tyylinsä mollaaminen ja siinä kohtaa on mielestäni turha kenenkään vedota siihen, että kritiikki pitää kestää kun se kuuluu työhön.