Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma noita iltasanomien kommentteja

Jokunennn(eikirjautunut)
24.10.2016 |

varsinkin tuolla muoti&kauneus osiossa. Jostain syystä kidutan itteeni aina lukemalla niitä kommentteja ja täytyy kyllä sanoa, että alkaa aina ärsyttämään niin paljon ettei mitään rajaa ja alkaa tehä kahta kauheemmin mieli muuttaa pois tällasesta ankeesta ja kapeakatseisesta junttilandiasta. Onneks muunlaisiakin ihmisiä Suomesta löytyy, mutta kun tota palstaa kattoo, niin masentavalta näyttää.

Kauhee valitus aina joka jutun kohdalla. Mikään ei ikinä kelpaa, kaikessa on joku ongelma. Makukin noilla kommentoijilla taitaa olla ihan perseestä suurimmalla osalla.

Antakaas kun matkin:

"Kamalan ankean värisiä kumi saappaita.Missä on kuosilliset ja iloisen väriset?Kaiken lisäksi nuo on suunniteltu vain joillekin anoreetikoille niinkuin nuo mallit!Voi tyttö parkoja!Kaltaiseni 500 kiloisen oikean naisen jalkaan ei mahdu:("

"Hyi, leopardikuosi on vain horatsuille"

"Minä en mokomiin muotivillityksiin lähde! Minulla on esi-isäni vanha sadetakki, jolla olen pärjännyt mainiosti lähes koko ikäni!"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan pakko avautua, kun ärsyttää niin paljon :D Mulla tulee joku agressio, kun luen noita ja alkaa kamalasti tehä mieli heittäytyä väkivaltaiseksi. Onko tämä normaalia? :|

Vierailija
2/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kommentit on samaa tasoa kuin jutut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes av-palstalla ei ole niin pahoja paremmintietäjiä ja aina täydellisesti käyttäytyviä ihmisiä kuin noissa kommenttibokseissa. Just oli juttu siitä, miten perhe oli löytänyt yllättäin ihmisen luita ja lapset olivat tuoneet niitä vanhemmille näytille. Kauhea motkotus siitä, miten on idiootteja lapsia ja rikkoivat hautarauhaa ja EIKÖ MIKÄÄN OLE ENÄÄ PYHÄÄ?????

Vierailija
4/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai että pitäisi ostaa nyt tuollaiset farkut sitten kun tämä juttu niin käskee, minä en ainakaan mene muotivillityksien mukana vaan puen mitä tahdon!"

Vierailija
5/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokaisen naisen ja miksei miehenkin olisi hyvä ymmärtää että kaikki naiset eivät ole kiinnostuneita vatvomaan yksityiskohtia ulkoisessa olemuksessaan aamusta iltaan. Osa naisista on ihan oikeasti kiinnostuneita pään sisällöstä ja haluavat panostaa opiskeluun oikeassa yliopistossa pääsykokeineen. Ja luulisin että suurin osa opiskelevista naisista joutuu käymään töissä rahoittaakseen opiskelunsa, jolloin ylimääräinen ulkoisten yksityiskohtien vatvominen jää luonnollisesti pois päiväohjelmasta."

Tämä kommentti on saanut 324 tykkäystä.

EN LÖYDÄ SANOJA D:

Vierailija
6/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja on juuri lukea noita iltalehtien kommentteja, aiheesta kuin aiheesta.

Vierailija
7/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani uutiskommenttipalstat ovat karmeita. Se kaunan, katkeruuden, kateuden ja vihan määrä on tyrmäävä. Kirjoittelijoiden keski-ikä on tyylistä päätellen varsin korkea. Järkyttävää, että heidän on pakko viettää viimeiset vuotensa tuollaisessa mielentilassa, vai onko se mielettömyden tila.

Vierailija
8/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani uutiskommenttipalstat ovat karmeita. Se kaunan, katkeruuden, kateuden ja vihan määrä on tyrmäävä. Kirjoittelijoiden keski-ikä on tyylistä päätellen varsin korkea. Järkyttävää, että heidän on pakko viettää viimeiset vuotensa tuollaisessa mielentilassa, va onko se mielettömyden tila.

Jos on jo 40 vuotta ollut työttömänä, niin ei siinä välttämättä enää järki kulje.

Vierailija
9/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani uutiskommenttipalstat ovat karmeita. Se kaunan, katkeruuden, kateuden ja vihan määrä on tyrmäävä. Kirjoittelijoiden keski-ikä on tyylistä päätellen varsin korkea. Järkyttävää, että heidän on pakko viettää viimeiset vuotensa tuollaisessa mielentilassa, vai onko se mielettömyden tila.

No älä muuta sano. Hirveetä ajatella, että ite ois joskus vanhempana noin katkera.

Vierailija
10/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien kommentit aiheuttaa syöpää. Huvittavaahan noissa kommenteissa on se että usein sen ennakkomoderoinnin läpi pääsee vain tiettyä mieltä olevat jutut :D Oikeeta mielipiteen muokkausta.

Vierailija
11/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunennn(eikirjautunut) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä muuta sano. Hirveetä ajatella, että ite ois joskus vanhempana noin katkera.

Taloussanomien kommentaattorit ainakin ovat katkeria. Kun tulee isoja irtisanomisuutisia, siellä repeää riemu. Ne vanhukset ilkkuvat työnsä menettäville, että kohta on kotinne pankinjohtajan veljellä, lapsenne kerjuulla, vaimonne huorana ja itse leipäjonossa, niin että vieläkö äänestätte Kokoomusta senkin nulkit!

Vierailija
12/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta ajanviihdettä tosiaan tuo IS:n kommenttipalsta. Aika usein skippaan koko uutisen ja ryntään suoraan kommentteihin. Ja siis tuo tyyli-palsta on ihan pahin, koska ihmiset vetää herneitä nenään aina, kun joku antaa pienenkin tyylivinkin. Ihan kuin kaikki pitäisi ottaa niin kirjaimellisesti aina. Tai voi hyvänen aika, jos on artikkeli, jossa esim. seksuaaliterapeutti antaa neuvoja.. Ne kommentit saa mut melkein epätoivon valtaan.. xd ''Me ollaan harrastettu 50-vuotta eukon kanssa pelkkää lähetyssaarnaajaa ja aina olen tullut, että HAISTA PASKA kaikkitietävä seksuaaliterapeutti!!!!''

Vierailija
13/13 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne kommentit on samaa tasoa kuin jutut :D

Niinpä. Esimerkkinä otsikko kahdesta miehestä, jotka "meikkaavat paremmin kuin sinä". Mistä toimittaja voi tietää, kuinka hyvin itse kukin lukija meikkaa? Oikeampi otsikko olisi "meikkaavat paremmin kuin jotkut naiset".

Toinen esimerkki on tatuointitaiteilija, joka tatuoi "naisten intiimialueita". Ehkä olen ymmärtänyt intiimialueen väärin, mutta reisi tai ylävatsan alue eivät mielestäni ole sellaisia.

Lukijoiden kommenteista tosiaan huomaa usein, että tietynlaiset mielipiteet pääsevät esiin ja toisenlaiset eivät. Riippunee modesta ja hänen mielialastaan.