Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järki lähtee, kauheat leukakivut ja päänsärky joka hemmetin aamu

Vierailija
24.10.2016 |

Ja Buranaa menee. Liikaa.

En tajua, miksi koko naaman ala-osa (sanan paremman puutteessa) leuasta ohimoille on kuin lekalla paukutettu aina kun aamulla herään.

Olen käynyt kesäkuussa hammaslääkärissa ja uudestaan tarkastuksessa viime viikolla. Purentakisko on ollut 15 vuotta ja käytän sitä joka yö. Päivisin en viitsi, vaikka stressaantuneena varmaan kiristelen leukaperiäni sitä edes huomaamatta.

Hammaslääkäri aina vaan toteaa, että onpas voimakas purenta ja ylilikkuvat leukanivelet mutta siinäpä se.

Jotenkin korpeaa, kun eka ajatus aamulla on että ai hemmetti mun leukoja.

(ja näsäviisaille kerrottakoon, että olen sinkku kotihiiri ja sängyssäni ei pyöri miehiä, joille tarjoan oraalisia "palveluita").

Ei kai tässä muu auta kuin jatkaa särkylääkkeiden syöntiä. Oon kai jotenkin tosi kireä tyyppi, vaikka en sitä arkipäivässä kyllä oikein tunnista.

Neuvoja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut purentalihasten hierontaa? Kuurina voisi auttaa. 

Vierailija
2/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ne oraaliset palvelut ei ehkä pahentaisi tilannetta. Tarkoitan siis että leukajumppa voisi olla avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, jos ei hammaslekuri sitä tiiä, niin miks me tiedettäisiin? Toisilla on vaikeampaa, syöpää ja sellaista. Älä valita.

Vierailija
4/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on jo normaalit pirin sivuvaikutukset. Et ole ainoa joka saa ne.

Vierailija
5/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa vikaa. Hyvä fysioterapeutti osasi "kaivella" leukalihaksia niin että vedet valui silmistä. Voice massager vois olla sulle myös hyvä apu. Mene lääkäriin ja pyydä lähete fysioterapeutille.

PS: Minä en pysty oraalisiin palveluihin ollenkaan. Leuka ei kertakaikkiaan kestä. Voi mun miesparkaa, kai se mut kohta jättää :D

Vierailija
6/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskutteletko hampaita unissasi? Selittäisi kipuilun aamuisin.

Vierailija
7/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kunnes otin botoxia purenralihaksiin. Hallelujah, tällaistako normaali elämä on ilman saatanallista päänsärkyä? 😊

Vierailija
9/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a, jos ei hammaslekuri sitä tiiä, niin miks me tiedettäisiin? Toisilla on vaikeampaa, syöpää ja sellaista. Älä valita.

No josko vaikka siksi, että jollakulla olisi samantyyppinen ongelma, hmm? Ja älä rinnasta asioita, jotka eivät ole rinnastettavissa. Onko sinulla sitten syöpä? Osanottoni, jos näin on.

Pelkään, että puren hampaani kappaleiksi tätä menoa. AP

Vierailija
10/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on jo normaalit pirin sivuvaikutukset. Et ole ainoa joka saa ne.

Huokaus. Niin joo, pirihän se on ja kokaiini. Kiva ku kerroit. Sarkastisesti AP

Vierailija
11/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedät liikaa buranaa siitä tulee särkylääkepäänsärky.

Vierailija
12/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro näistä vaivoista siellä hammaslääkärissä?

Vierailija
13/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No josko vaikka siksi, että jollakulla olisi samantyyppinen ongelma, hmm? Ja älä rinnasta asioita, jotka eivät ole rinnastettavissa. Onko sinulla sitten syöpä? Osanottoni, jos näin on.

Ei ole syöpää helvetin idiootti.

Vierailija
14/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Itseäni auttaa kunnn suun aukominen aamulla eli venyttely plus hieronta. Hieronta tekee kyllä ihan hiton kipeää mutta auttaa.

Vierailija
15/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro näistä vaivoista siellä hammaslääkärissä?

Totta kai kerron. Olen tuonut senkin esille, että hampaiden narskuttamisen sijaan puren tuota kiskoa! Kyllä sekin onnistuu, hampaat tosin eivät ole kosketuksissa ja purenta erilainen kuin valveilla, mutta. Purentakiskossa on karmeat hampaanjäljet. Hammaslääkäri vaan lässyttää, että onpa siistinä pysynyt tuo kisko ja leukasäryt sivuuttaa kokonaan.

Pitää vaihtaa hammaslääkäriä, vaikka muuten hyvä onkin.

Vierailija
16/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syöpää helvetin idiootti.

No kukas sun vatipään muroihin kusi tänä aamuna? Ota rauhoittava. AP

Vierailija
17/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako sinulle särkylääkkeet tuohon särkyyn? 

Vierailija
18/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kunnes otin botoxia purenralihaksiin. Hallelujah, tällaistako normaali elämä on ilman saatanallista päänsärkyä? 😊

Tuo minullekin tuli mieleen!

Vierailija
19/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin omalta näppikseltäni! Juuri 15 vuotta ollut purentakisko. Tällä hetkellä menossa neljäs vai viides kisko. Puren ne muutamassa vuodessa pilalle. Hampaat murenevat suuhun. Hammaslääkäri määräsi lihasrelaksantteja, mutta en voi niitä käyttää kuin satunnaisesti, koska ajan autoa paljon. Kysyin botoksista hammaslääkäriltä, joka totesi ettei siitä ole hyötyä (?!). Vaiva on vittumainen eikä vertaistukea saa mistään. Kukaan ei ymmärrä tätä vaivaa! Tuntuu ettei näihin kipuihin totu ikinä, mutta mitään helpotustakaan ei saa. En voi ajaa ympäri kaupunkia lääkepöllyssä.

Vierailija
20/30 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla kaukaa haettua, mutta hypokalsemia (liian vähän kalsiumia veressä) voi aiheuttaa kramppeja suun ympärille. Itselläni oli hirveitä päänsärkyjä, joissa tuntui että hampaiden juuret puristuvat kammottavalla tavalla. Huomasin, että kalkkitabletin imeminen auttoi paremmin kuin särkylääke, joka ei tuntunut auttavan yhtään. Nyt, kun syön tietyn merkkistä kalkkia säännöllisesti joka päivä, oireet ovat pysynyeet aika hyvin poissa. Tälle ei ole mitään lääketieteellistä vahvistusta, itse etsitty apu, kun lääkäri ei osannut auttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan