Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isojen tissien näkeminen haitallisempaa lapsen kehitykselle kuin pienten?

Vierailija
24.10.2016 |

Ainakin Youtuben mukaan on koska isotissinen nainen liian paljastavissa vaatteissa aiheuttaa videolle K-18 -merkinnän mutta pienitissinen samoissa vaatteissa ei aiheuta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. 5 v kommentoi ihastuneena naapurin tädille: "vaan jo on kommeet tissit. Noista sitä tuleekin hyvin maitoa!"

Lapset puhuu sitä mitä ovat aikuisilta kuulleet. Rintojen koolla ei ole merkitystä maidontuloon.

Melko junttia puhetta.

Löysääpäs nyt vähän nutturaa. Kyseinen lapsi oli juuri saanut pikkusiskon ja teki päätelmiä ihan itse.

Vierailija
22/24 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. 5 v kommentoi ihastuneena naapurin tädille: "vaan jo on kommeet tissit. Noista sitä tuleekin hyvin maitoa!"

Lapset puhuu sitä mitä ovat aikuisilta kuulleet. Rintojen koolla ei ole merkitystä maidontuloon.

Melko junttia puhetta.

Lapset ajattelee suoraviivaisesti tyyliin: isot rinnat -> paljon maitoa, pienet rinnat -> vähän maitoa samoin kuin pieneen kannuun menee vähemmän vettä kuin isoon kannuun. Ihan järkeenkäypä logiikka siis.

Voi ollakin ettei koolla ole merkitystä maidontuloon, mutta sen sinä olet kuullut kaverilta tai lukenut jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ko. naapurin täti, olisin lyönyt kakaraa. Molemmille korville. Näin siis jos lapsen vanhempi ei olisi tajunnut ojentaa lastaan itse (yleensä eivät tajua).

Vierailija
24/24 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole kiinni siitä näkeekö lapsi tissejä vaan siitä halutaanko hänelle opettaa haureutta. Vai pidättekö itse kaikkia Instagramin perseselfiekuvia hyvinä roolimalleina lapsillenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän