Mistä tiedän rakastaako mies oikeasti?
Miten saan tietää rakastaako mies oikeasti minua? Eikä ole esim vain kiintynyt tms? Tai ole kanssani vain siksi, että hänelle parisuhteessa oleminen ja koti- ja perheasiat on tärkeitä ja haluaa elää niin että on parisuhteessa? Olemme olleet yhdessä kolme vuotta, ja siitä asuneet yhdessä kaksi vuotta. Mitään nuoria emme enää ole, joten.. Ainakin hän ystävilleen aina puhuu mitä "me" teemme ja aiomme tehdä, tarkoittaen meitä siis pariskuntana, joten selvästi tärkeää hänelle on se että me olemme me. Ja mies siis suunnittelee koko ajan kaikenlaista yhteisestä tulevaisuudestamme, eli en ole hetkeäkään ajatellut etteikö hän haluaisi olla kanssani, aivan selvästi haluaa ja se tulee kyllä joka viikko monessa asiassa esille. Mutta silti mietin, että mistä tiedän rakastaako hän oikeasti. Sillä arkemme nyt on sellaista aika rutinoitunutta ja intohimotonta, mitä arki tietysti aina onkin, eikä se minua haittaa, tavallinen arki on itse asiassa mielestäni hyvä asia. Mutta siinä ei toisen tunteet oikein tule ilmi. Miten siis saada miehen rakkaus tai sen puute esille?
Kommentit (5)
Kysy sitä aina ensimmäiseksi aamulla, kun herää ja viimeiseksi illalla nukkumaan mennessä. Rakastelun aikana on hyvä kysyä vähintään kolme kertaa. (Väestöliiton suositus -98)
Muutenkin kysymys on syytä esittää erinäisissä siirtymäkohdissa: kun tulet kotiin, kun lähdet kotoa, kun hän tulee kotiin, kun hän lähtee kotoa, kun aloitetaan ruokailu, kun lopetetaan ruokailu.
Näin saat noin kuukaudessa selville totuuden. Mikäli mies vielä asuu kanssasi, rakastaa hän sinua oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kysy sitä aina ensimmäiseksi aamulla, kun herää ja viimeiseksi illalla nukkumaan mennessä. Rakastelun aikana on hyvä kysyä vähintään kolme kertaa. (Väestöliiton suositus -98)
Muutenkin kysymys on syytä esittää erinäisissä siirtymäkohdissa: kun tulet kotiin, kun lähdet kotoa, kun hän tulee kotiin, kun hän lähtee kotoa, kun aloitetaan ruokailu, kun lopetetaan ruokailu.
Näin saat noin kuukaudessa selville totuuden. Mikäli mies vielä asuu kanssasi, rakastaa hän sinua oikeasti.
En kaipaa nyt sarkasmia vaan oikeita kommentteja. En ole koskaan mieheltä kysynyt että rakastaako enkä aio sitä koskaan kysyä. En myöskään usko, että "minä rakastan sinua" -sanat olisi todiste rakastamisesta tai sen puuttumisesta, sanoi niitä sanoja tai ei. Uskon, että rakkaus näkyy muuten. Enkä myöskään aio piinata ja hiillostaa miestä ja siten testata hänen rakkautta.
Siitä, että sinun ei tarvitse kysyä sitä palstoilta.
Jos on mustasukkainen, niin rakastaa, jos ei ole niin ei.
Demissä oli muistaakseni semmonen rasti ruutuun -testi, jolla tuon sai selville.