Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhoan tätä jatkuvaa hysteeristä painonvahtimista ja kalorien laskentaa!

Vierailija
24.10.2016 |

mutta kun on pakko. sillä lihon helposti ja minulla lihominen ei tarkoita muhkeaa peppua ja isoja tissejä, vaan jerjetöntä mahakumpua pienellä lättäpepulla ja minitisseillä :/
vyötäröni on enimillään ollut 96cm, olin silloin 166cm/75 kg/A-kuppi. . voitte kuvitella, miten friikki ja epäsopuhtainen tuollainen vartalo on ! :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaihtaisit laihdutustapaa.

Vierailija
2/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaihtaisit laihdutustapaa.

Vaikka sellaiseen kuin että syö vähemmän kuin kuluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenalihavuus. isän suku on täynnä omenoita ja äidin päärynöitä, onneksi sain itse päärynägeenit....

isän 2 kuuskymppistä siskoa näyttävät siltä, että ovat viimeisillään raskaana ja isälläkin on komea kaljamaha, vaikka ei edes käytä alkoholia!

Vierailija
4/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen lattapeppu, lattarinta ja ainoastaan vatsaan kertyy kaikki.Muuten olen aika hoikka 

mutta vatsassa makkarat :(.

Vierailija
5/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun laihdutin, laskin kalorit vain ekalla viikolla ateriaa ja päivää kohti. Sen jälkeen menin mututuntumalla -15kg/3kk. Söin paljon proteiinia, rasvaa (pääasiassa rasvaista lihaa, en suinkaan voipaketillisia välipaloiksi), vähähiilarisia kasviksia. Ns. karppiruokaa. Leivät, puurot, herkut jätin kokonaan pois, paitsi kyläillessä ja juhlissa sallin itselleni kahvileivän.

Ekalla viikolla lähti noin kolme kiloa, uskoakseni kuitenkin vain turvotusta eikä suinkaan läskiä. Ruokavaliossasi on jotain vialla jos koko ajan joudut laskemaan kaloreita ja tarkkailemaan painoa. Luulisi, että tuon oppisi aika nopeasti mitä voi syödä ja paljonko, jos siihen jaksaa sen viikon tai kaksi keskittyä.

Vierailija
6/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea syömään enemmän kasviksia, vähemmän kaikkea muuta. Rasvat avokadoista ja pähkinöistä, vihanneksia ja kasviksia wokkeina, uunissa, salaatteina. Ei tarvi laskea kaloreita, ja kylässä saa sen kakunpalan syödä ihan hyvällä omallatunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä