Millainen nainen ei koskaan, edes kotibileissä pullonpyörityksessä, suutele toista naista?
Oltiin tyttöystävän kanssa bileissä joissa meno kehkeytyi aika kuumaksi ja loppuillasta muut naiset pusuttelivat ilolla toisiaan meidän miesten edessä, sitten kun kaverini tyttöystävä koitti suudella minun tyttöystävääni, hän vain käänsi päänsä poin kaikkien pettymykseksi. Minua jäi vähän harmittamaan, että minun tyttöystäväni oli ainut rajoittunut joka ei halunnut vähän irroitella. Millainen nainen ei tälläisessäkään otollisessa tilanteessa viitsi edes pusua antaa toiselle naiselle?
Kommentit (38)
Aika lapsellista tommonen pullonpyöritys
Me kaikki heterot ei vaan haluta lesboilla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei halua.
Kai sinä pussailit niitä kavereitasi, jotta tyttöystäväsi sai nauttia maisemista?
Vaikea uskoa että kukaan nainen haluaisi nähdä kaksi karvaista äijää suutelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei halua.
Kai sinä pussailit niitä kavereitasi, jotta tyttöystäväsi sai nauttia maisemista?
Vaikea uskoa että kukaan nainen haluaisi nähdä kaksi karvaista äijää suutelemassa.
No mitä ihmettä, kyllä minä ainakin haluaisin!! Ihan yhtä kuumaa se on naisten mielestä. Et kai ole tiukkapipo??
a) kuka aikuinen ylipäätän pelaa pullonpyöritystä
b) miksi pitäisi pussailla jonkun kanssa, jos ei halua
c) pussailusta voi saada esim. huuliherppeksen
Mulla ainakin on tuttuja, jotka pitää jonkun muun kuin oman kullan suutelemista pettämisenä. Ei siinä sukupuolet paina.
Pelatkaa tästä lähin vaan muistipeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei halua.
No, karvaiset äijät ajakoot ensin toinen toisiltaan ne karvat pois.
Minä. Jos ämmät nuoleskelee toisiaan kännissä niin se on sitten siistiä???
Ehkä se sun eukko ei ollut tarpeeksi kännissä ( siis ihan paska ämmä) tai sillä on jonkinlainen itsekunnioitus? ( paska ämmä)
Kato seuraavalla kerralla että juotat sitä tarpeeksi niin kehtaa sekin olla ah niin villi ja vapaa..
Itse muistan nuorena nuo kännijuhlat joissa joku eukko koitti käydä iholle.. Sai olla pari promillea enkä siltikään suostunut. Yök.
Omaakaan tyttöystävää ei kiinnosta lesboilu yhtään. Luulin, että kaikkia naisia edes vähän.
Tuliko mieleen, että ihan samoin kuin sinua ei kiinnosta pussata karvaista mieskaveriasi, ei sun tyttöystävää kiinnosta pussata toista tyttöä? Monikohan näistä muista tytöistä halusi vain esittää teille miehille olevansa vapaamielisiä, vaikka asia ei olis kiinnostanut heitä oikeasti pätkääkään?
Kiihottaako suo miellyttämisen halu, vai se, että naisella on oma mieli? Oletko selvittänyt, mistä sun tyttöystäväsi syttyy?
Kai itsekin olisit valmis irrottelemaan ja pussailemaan niitä miespuolisia kavereitasi? Jos se vaikka rohkaisisi tyttöystävää, näytä mallia :))))
Normaali hetero. En ole koskaan suudellut naista ja en ymmärrä, miksi pitäisi? Kahden naisen suutelemisesta on tullut jokin ihme trendi ja mitä suuret starat edellä (kiitos Madonna ja Brittiney), niin kaikki muut perässä.
Minkäs ikäisiä siellä on ollut kun oikein pullonpyöritystä pelattu, voiko puhua naisesta vai oletteko kenties tyttöjä ja poikasia vielä...
Ymmärrät kyllä sitten kun kasvat aikuiseksi.
Joillekin naisille tuo on keino saada miesten huomiota. Sitten on ne naiset, jotka saavat sitä huomiota ihan tarpeeksi turvautumatta joihinkin epätoivoisiin lesboleikkeihin.
Sellainen joka ei halua.