Miten pudottaa 5 kiloa?
Miten saisin kiloja pois, olen 156 cm, ja 60 kg. painoindeksi ylipainoisuuden rajoilla. haluaisin painaa 50-55kg.
Kommentit (12)
Jutalla mutta tulevat helposti takaisin joa et pysyvästi muuta ruokaulutottumuksia.
Mä pudotin 54->48 kg ihan sillä että vähensin todella reilusti syömistä. Kokonaan ns lämpimät ruuat pois, samoin leipä, murot ym. Kasviksia syön tosi paljon myös raakana. En nyt sit tiedä suosittelenko tätäkään. Koko ajan nälkä ja ruoka mielessä.
siten ois kiva ettei kilo tulis takasin korkojen kera.. ap
Vierailija kirjoitti:
Jutalla mutta tulevat helposti takaisin joa et pysyvästi muuta ruokaulutottumuksia.
Pätee jokaiseen dieettiin.
Syö hieman (huom hieman, älä jätä aterioita väliin) pienempiä annoksia tavallista kotiruokaa, päälle niin paljon kasviksia/salaattia ettei tarvi miettiä ottaisitko lisää pääruokaa. Sokeri & pullahöttö pois. Pari kk ja olet kadottanut 5kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä pudotin 54->48 kg ihan sillä että vähensin todella reilusti syömistä. Kokonaan ns lämpimät ruuat pois, samoin leipä, murot ym. Kasviksia syön tosi paljon myös raakana. En nyt sit tiedä suosittelenko tätäkään. Koko ajan nälkä ja ruoka mielessä.
Painon pudottaminenhan on helppoa! Sen ylläpitäminen onkin sitten toinen juttu... kauanko aiot sinnitellä nälän ja ruokahaaveilun ympärillä??
ap2535363 kirjoitti:
siten ois kiva ettei kilo tulis takasin korkojen kera.. ap
VHH:lla lähtee pysyvästi
Kiipeät näsineulaan puntin kanssa ja viskaat ales.
Te jotka sitä Juttaa aina joka väliin tarjoatte, ettekö näe mitään ristiriitaa Fitfarmin ammattitaidon ja tämän valokuvan välillä? https://s8.postimg.org/t1ngkwwc5/maha.jpg
liiku