Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon mustasukkaisuudesta ja epäilyistä?

Vierailija
23.10.2016 |

Olen nähnyt elämässäni paljon pettämistä ja nyt mieleeni on hiipinyt inhottava epäilys, että nykyinen poikaystäväni pettää minua. En väitä, että hän olisi harrastanut seksiä fyysisesti kenenkään kanssa, mutta hän on jäänyt kiinni pienistä valheista, jotka ovat saaneet minut miettimään, mitä muuta hän mahtaa salata...
Tämä on todella kamala tunne. Voin pahoin ja tunnen möykyn kasvavan sisälläni. En uskalla ottaa aihetta puheeksi poikaystäväni kanssa, koska pelkään tuhoavani kaiken, jos alan esittää perättömiä syytöksiä.
Miten saan epäilyksiä huutavan äänen päässäni hiljenemään? Pelkään sekoavani, jos tämä jatkuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia reilusti puheeksi. Kerro asiasta omasta näkökulmastasi. Älä syyllistä.

Se miten kumppani reagoi asiaan kertoo hänestä ja tilanteesta paljon.

Kokemukseni mukaan naisen intuitio on yleensä oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valheita olet saanut niellä? Miten poikaystävä niitä kertoilee, muistaako vielä jälkikäteen mitä satuili vai muuttuuko tarinat? Millä tavoin sinä toimit kun saat mahdollista hölynpölyä kuulla?

Milloin nämä epäilykset valtaavat mielesi? Oletko jutellut niistä poikaystävälle? Onko sinulla nyt vain liikaa aikaa märehtiä kaikkea vai onko epäilyksillä oikeasti perää?

Vierailija
4/4 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat miehesi noin pois vaan, jos mitään aihetta ei ole. Mulla oli sairaan mustasukkainen mies ja jouduin valehtelemaan, että pysyn kotona kun hän ei ollut paikalla vain siksi, että olisi suuttunut joka tapauksessa. En pettänyt, mutta hän jäi kiinni pettämisestä itse. Jätti minut kuitenkin, kun ei pystynyt enää elämään epäluulojensa kanssa, joihin ei ollut mitään aihetta. En käynyt baareissa tms, mutta en olisi saanut käydä missään ilman häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme