Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastonkuvista rikosilmoitus?

Vierailija
23.10.2016 |

Tyttäreni (16) saa paljon alastonkuvia eri mieshenkilöiltä ja tämä on jo paljon vaivannut tytärtäni ja myös minua... Voiko näistä kuvien lähettelijöistä tehdä rikosilmoitusta tai mitä pitäisi oikein tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte tietysti ensin perehtyä tyttäresi kanssa siihen, miten somessa kannattaa esiintyä ja millä tavalla eri palveluissa voi rajata yleisöä.

Vierailija
2/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole vastavuoroista tai kuvia ei ole erikseen pyydetty, tuollainen kuulostaa häirinnältä. Silloin asiassa kannattaa kääntyä viranomaisen puoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitte tietysti ensin perehtyä tyttäresi kanssa siihen, miten somessa kannattaa esiintyä ja millä tavalla eri palveluissa voi rajata yleisöä.

Tyttäreni ei käytä mitään someja kuin whatsapp (jos sitä edes lasketaan). Kuvat tulevat viesteinä tai whatsapin kautta

Vierailija
4/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni ei käytä mitään someja kuin whatsapp (jos sitä edes lasketaan). Kuvat tulevat viesteinä tai whatsapin kautta

Okei. Millä tavalla ne miehet sitten tietävät lähettää kuvia hänelle? "otan tässä randomin numeron ja laitan kikkelikuvan"?

Vierailija
5/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin ne kaikki mulle lähetetyt kuvat vaan nettiin kaikkien nähtäväksi. Puhelinnumeroitten/nimien kera tietysti.

Vierailija
6/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä.

Vierailija
7/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytärtäsi kiusattu? Minun numeroni jaettiin joskus "hyvänä vitsinä" netissä kyseenalaisella sivustolla, sain läähätyspuheluita ties kuinka kauan ja asian selvittelyyn meni tovi. Luojan kiitos silloin ei ollut kamerakännyköitä...

Vierailija
8/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös tuli mieleen lähinnä joku kiusaamistapaus, tyttären numeroa jaettu jonnekin. Kannattaa ehdottomasti tehdä rikosilmoitus!

Vierailija
9/9 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi