Saara Aallon ja Nicole Scherzingerin risteytys, kuka näistä kaunein?
1. Saara Aalto
2. Saaran suu, Nicolen silmät
3. Saaran silmät, Nicolen suu
4. Nicolen silmät ja suu
(joo, mulla on liikaa aikaa)
Kommentit (20)
Ja oikeastaan tein tämän sen takia, että aloin pohtimaan, tykättäisiinkö Saarasta enemmän jos hänellä olisi erilaiset kasvonpiirteet. Pienet silmät eivät ole kovin ilmeikkäät - johtuisiko siitä kritisointi Saaran "kylmyydestä" ja "etäisyydestä"? Tosissani näitä mietiskelen :)
Ps. ja itse tykkään siis hänestä paljon
ap
Off topic mut onko tämmösten tekemiseen joku sovellus, vai millä muokkasit? :D
Vierailija kirjoitti:
Off topic mut onko tämmösten tekemiseen joku sovellus, vai millä muokkasit? :D
Photoshopilla tein (nopeesti ja huonosti) mutta on niitä ilmaisohjelmiakin :) ap
Vierailija kirjoitti:
4 paras, 3 näyttää anni sinnemäeltä,
Niin muuten näyttää :D ap
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeastaan tein tämän sen takia, että aloin pohtimaan, tykättäisiinkö Saarasta enemmän jos hänellä olisi erilaiset kasvonpiirteet. Pienet silmät eivät ole kovin ilmeikkäät - johtuisiko siitä kritisointi Saaran "kylmyydestä" ja "etäisyydestä"? Tosissani näitä mietiskelen :)
Ps. ja itse tykkään siis hänestä paljon
ap
Miksi siitä pitäisi tykätä enemmän? En tajua. Ne tykkää jotka tykkää. Siihen on Saaran tyytyminen.
Musta alkuperäinen Saara on noista kaunein, mutta olen samaa mieltä, että joku Saaran ulkonäössä on sellaista, että jo siitä tulee vähän etäinen ja kylmä vaikutelma. Ehkä pienet silmät yhdistettynä kapeisiin huuliin ja myös hymynsä näyttää usein jotenkin kireältä. Vaikka kaunis hän on kyllä.
3 on järkyttävän ruma. Näkee hyvin miksi huulia ei kannata isontaa, varsinkin jos pienet silmät..
Saaralla on silmien välissä semmoinen kuoppa poikittain se tulee siitä . Se on vaan söpöä minusta. Tulee keijukaistyttö mieleen ja vähän särmää.
Vierailija kirjoitti:
3 on järkyttävän ruma. Näkee hyvin miksi huulia ei kannata isontaa, varsinkin jos pienet silmät..
Mutta kolmoskuvan nainen on paljon sympaattisemman oloinen kuin ykkönen. Minusta Saaran "ongelma" on tuo suun alue, se on jotenkin pieni ja ilmeetön ts. vaikka kuinka kovasti hymyilee, suu on aina samassa asennossa. Tuossa ykköskuvassakin, näkee kyllä että hymyilee myös silmillä, mutta hymy ei ole yhtä leveä kuin silmät antaisi olettaa. Kolmoskuva on paljon sympaattisemman oloinen, kun hymy on leveämpi. Saaralla harvoin olen nähnyt leveämpää hymyä kuin ykköskuvassa, suu on ilmeisesti niin pieni ettei sitä tuon leveämmäksi saa :) Mutta uskoisin että siitä tulee hieman kylmäkiskoinen vaikutelma, joka minullakin hänestä on, vaikka sinänsä on ihan nätti ja lahjakas nainen totta kai.
4.