Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspergerilla ei ole vain asperger! Uskokaa jo!

Vierailija
23.10.2016 |

Minulle on AINA kun lääkäri on puhunut painonpudotuksesta, sanonut että yksin en tule selviämään siitä vaan tarvitsen siihen vähintään ravitsemusterapeutin apua. Kerran joltakin minun hahmotusvaikeuksista tietävältä hoitajaltakin kysyin että pystyisinköhän minä itseni laihduttamaan normaalipainoiseksi niin hän sanoi, että "Sinun kyvyilläsi tuo ei onnistu vaan tarvitsisit siihen hyvin tiivistä tukea." Minusta on kamalaa kun ihmiset pilkkaavat ja väittävät näitä vaikeuksiani itsetuhoisuudeksi, munchausenin oireyhtymäksi, laiskuudeksi tai asennevammaksi. Ja kun tarvitsen apua ja opastusta asioissa, olen muka hyväksikäyttäjä.

Ihmiset suhtautuu minuun kuin minulla olisi pelkkä Asperger ilman muita sairauksia.

Asperger-henkilöt voivat olla hyvinkin lahjakkaita ja taitavia eikä yksistään Aspergeriin edes kuulu hahmotushäiriö. Mutta minulla oli hapenpuute synnytyksessä kun synnyin ja siksi on hahmotusvaikeuksia.

Aspergerilla ei ole vain asperger! Uskokaa jo!

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on hahmotushäiriö, vaikka olenkin elämässäni menestynyt!

T. Uskovainen psykiatri

Vierailija
2/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole asperger vaan kaikenlaisia muita henkisiä ja fyysisiä ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, apsergerilla on myös psykoosi.

t:ylilääkäri

Vierailija
4/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä laihdutit jo aiemmin omin voimin. Haluat vaan huomiota ja taas yhden hoitotahon minkä luona käydä höpisemässä outoja.

Vierailija
5/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi melkein 200-sivuinen ketju sinusta riitä?

Vierailija
6/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten uskotte viimein! Alkaa jo asiat menemään vähitelleen apinanpäähänne! Olettehan kehittyneet apinoista! Ehkä nyt alatte olemaan jo ihmisiä! Mutta vastauksenne ovat edelleen ASIATTOMIA! vittu!

T. Uskovainen psykiatri

Vierailija
7/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vain alapeukkuja! En välitä kaltaistenne apinoiden mielipiteistä!

Vierailija
8/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo

Vierailija
9/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon!

t. Sympaattinen aavemamma

Vierailija
10/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten uskotte viimein! Alkaa jo asiat menemään vähitelleen apinanpäähänne! Olettehan kehittyneet apinoista! Ehkä nyt alatte olemaan jo ihmisiä! Mutta vastauksenne ovat edelleen ASIATTOMIA! vittu!

T. Uskovainen psykiatri

Sinä Henna olet aivan toivoton. Aidot uskovaiset eivät räyhää tuohon malliin ja psykiatreilla ulosanti on huomattavasti sivistyneempää. Miksi edelleen kirjoittelet tänne sivupersoonien suojissa vaikka tyylisi tunnistetaan kilometrin päästä?

Vierailija
11/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on tästä eräästä Hinnasto kyse, niin hänellä tuskin on Aspergerin ollenkaan. Aspergerin syndrooma on kuitenkin ihan vain se. Tietenkin samalla ihmisellä voi olla muutakin.

Vierailija
12/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt on tästä eräästä Hinnasto kyse, niin hänellä tuskin on Aspergerin ollenkaan. Aspergerin syndrooma on kuitenkin ihan vain se. Tietenkin samalla ihmisellä voi olla muutakin.

Siis Hennasta

Vierailija
13/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt et tässä vaiheessa miettisi normaalipainoon pääsemistä. Tärkeintä on pysäyttää lihominen ja tehdä pieniä elämäntapamuutoksia, jotka alkavat viedä painolukemia alaspäin. Jo 5-10% painonpudotus voi normalisoida verensokeria.

Vierailija
14/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka vedät pääsi pois perseestäsi ja lopetat tuon huomiohuoraamisen. Omakin olosi luultavasti paranee ajan myötä.

Vierailija
15/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Hennasta

Itse kutsun tästä lähtien H:ta Hinnastoksi.

Vierailija
16/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on asiatonta! Syytetään psykooseista ja muista, vaikka on vain hahmotushäiriö ja aspeger! Teillä taitaa itsellänne olla vähän ongelmia hahmottamisen kanssa!

Vierailija
17/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas aikamoisia stalkkereita!

Vierailija
18/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan aspergeria vaan vähintään joku huomiohakuinen p.häiriö tai muu anomalia. Umpihullu.

Vierailija
19/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ole hyvä ja hyppää kaivoon. Kukaan ei jaksa sun sekoiluja.

Vierailija
20/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepas aikamoisia stalkkereita!

Hennahan ei itse ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä