Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaalia (eron tuska)?

Vierailija
23.10.2016 |

Kolme viikkoa sitten päättyi suhde ihmiseen, jonka kanssa koin niin ihanan, lyhyen suhteen ja salamarakastumisen puolin ja toisin.

Viimeisestä yhteydenotosta on nyt siis se 3 viikkoa ja mun ikävä ja tuska ja pakkomielteinen ajattelu vaan pahenee. Milloin nämä tunteet alkavat vähentyä?? En itke enää niin paljon kuin ihan alussa, ja naurankin jo jne., mutta mies on kuitenkin takaraivossani 24/7. Siis taukoamatta. Välillä meinaan sortua tekstailemaan, mutta en ole sitä tehnyt kuitenkaan.

Haluan eroon tästä ajattelusta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Vierailija
2/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli , busted!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, se menee ohi. Vaikka tuntuu siltä että ei tää tästä enää parane niin kyllä vaan paranee! Nyt vaan jaksat itkeä ja pitää pintasi jonkin aikaa. Salamasuhteesta pääsee varmasti suht nopeesti yli, koska teille ei jäänyt mitään yhteistä (ei joudu miettimään koko ajan). Mitäs lupaisin. Jaksa kuukausi.

Vierailija
4/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, se menee ohi. Vaikka tuntuu siltä että ei tää tästä enää parane niin kyllä vaan paranee! Nyt vaan jaksat itkeä ja pitää pintasi jonkin aikaa. Salamasuhteesta pääsee varmasti suht nopeesti yli, koska teille ei jäänyt mitään yhteistä (ei joudu miettimään koko ajan). Mitäs lupaisin. Jaksa kuukausi.

Kiitos..Se mikä tässä on ahdistavinta, on juuri se kun toisen ajatteleminen on vaan pahentunut vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi käydä toisin päin, kun ei ole yhteydessä. Ap

Vierailija
5/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan sorru ottamaan siihen yhteyttä ja roikkumaan siinä kiinni, eroprosessi voi venyä aika suuriin mittasuhteisiin, kokemuksen äänellä. Voimia!

Vierailija
6/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päättyi keväällä aika pitkä tapailu-/seksisuhde todella tylysti. Luulin olevani miehelle edes vähän tärkeä, mutta kuulin hänen menneen naimisiin. Kuulostaa uskomattomalta, mutta näin vain kävi :( Ja ihan olen aikuinen ihminen, lähes 40, ja törkeästi päästiin sohaisemaan eukko pois radaltaan.

Pistin samantien tietysti kaikki viestintäkanavat poikki ja kielsin ottamasta mitään yhteyttä. Kevät ja alkukesä oli ihan hirveää, sitten vähän helpotti, mutta nyt on taas pahaa aikaa. En varmaan selviä tästä koskaan, tuntuu että aika vaan pahentaa...

Vierailija
7/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla päättyi keväällä aika pitkä tapailu-/seksisuhde todella tylysti. Luulin olevani miehelle edes vähän tärkeä, mutta kuulin hänen menneen naimisiin. Kuulostaa uskomattomalta, mutta näin vain kävi :( Ja ihan olen aikuinen ihminen, lähes 40, ja törkeästi päästiin sohaisemaan eukko pois radaltaan.

Pistin samantien tietysti kaikki viestintäkanavat poikki ja kielsin ottamasta mitään yhteyttä. Kevät ja alkukesä oli ihan hirveää, sitten vähän helpotti, mutta nyt on taas pahaa aikaa. En varmaan selviä tästä koskaan, tuntuu että aika vaan pahentaa...

:( Oliko mies valmiiksi varattu vai miten hän yhtäkkiä naimisiin meni? :O

Vierailija
8/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tietääkseni ollut varattu.