Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne motivaatiota lähteä lenkille, mutta ois pakko...

Vierailija
23.10.2016 |

Johan tässä yleiskunto ja terveys rapisee kaamosmasennuksen kourissa, jos en liiku enää ollenkaan. Ois pakko lähteä lenkille, mutten tunne ollenkaan, että haluaisin ja pystyisin. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin lenkkeilymotivaatio on laskenut todella paljon kun säät on tällaisia +3 astetta nykyään.

Vierailija
2/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan puhelimen ja kuuntelen sillä Areenasta jotain mielenkiintoista radio-ohjelmaa tai sitten jotain podcastia. Auttaisko sulla puheohjelman tai musiikin kuunteleminen? Ei mulla kyllä siltikään aina motivaatio riitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oikein odotan lenkille pääsyä, kunhan saan pakolliset työt alta (ja jos jää vielä aikaa).

Vierailija
4/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja jos sää tuntuu liian kylmältä, kannattaa oikeasti panostaa oikeanlaisiin varusteisiin ja kerrospukeutumiseen. Mä inhoan itse palelemista, joten oon sitten hankkinut lämpimät kerrastot sekä itselleni että lapsille. Me käydään aika paljon lasten kanssa metsässä, joten mulle on tärkeää, ettei siellä heille tule koskaan kylmä ja märkä. On paljon mukavampi olla, kun ei palele.

2

Vierailija
5/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn joka päivä lenkillä. Nyt jo edesmennyt koira opetti käymään lenkillä ennen en liikkunut juuri lainkaan. Nykyään siitä on tullut päivän paras hetki kun pääsee raikkaaseen ulkoilmaan ihmettelemään luonnon kauneutta ja kaikkia eläimiä mitä metsissä näkee kunhan pitää silmät ja korvat auki. Ensin kannattaa aloittaa kävellen lyhyitä lenkkejä ja siitä lisää lenkin pituutta ja vauhtiakin sitten kun kunto kasvaa ajan kanssa. Hyvät lenkkarit ja riittävän lämpimät vaatteet tekevät lenkeistä mielekkäämpiä. Tsemppiä uuteen harrastukseen ja että se kestäisi pitkään vaikkei aina jaksaisikaan, lenkin jälkeen on aina virkistynyt olo;)

Vierailija
6/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa eroitella se vastenmielisyys. Onko se vain sitä lähtemistä vai itse suoritusta kohtaan. Ei itselläkään monesti kiinnosta lähteä, mutta sitten 5min kuluttua olo on jo hyvä ja täytyy onnitella itseä lähtemisestä. Jos olo on koko lenkin jälkeen aina paska, niin varmaan kannattaa miettiä uutta harrastusta. 

Vierailija
7/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään sama ongelma. Tahtoni sanoo, että ulkoilemaan on lähdettävä, mutta kehoni sanoo "ei".

Naistenlehdet toitottavat, että "pitää kuunnella kehoaan", mutta jos teen niin, se ei yleensä johda terveydelle suotuisiin valintoihin. On säännöllisesti tehtävä valintoja, jotka tuntuvat pahoilta kehossa ja mielessä.

Minä olen silkalla tahdonvoimalla päättänyt, että 15.00 mennessä olen poistunut ovesta, tuntui miltä tuntui.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme